• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

پنج قابلیتی که مانیتور M8 سامسونگ را به دستگاه محبوب‌تان تبدیل می‌کند

  • کد خبر : 81016
  • 06 آذر 1402 - 7:13
پنج قابلیتی که مانیتور M8 سامسونگ را به دستگاه محبوب‌تان تبدیل می‌کند

کاربردها و قابلیت‌هایی که از یک مانیتور انتظار می‌رود، معمولا در حد اتصال آسان و راحت به سایر دستگاه‌ها و نمایش تصاویر و ویدئوها خلاصه می‌شود. اما از زمانی که پای قابلیت‌های هوشمند به مانیتورها باز شد، این انتظارات هم فراتر رفته و این توقع می‌رود که مانیتورها در قامت یک دستگاه مستقل و پیشرفته در اتاق بازی یا محل کار ظاهر شوند.

در جواب به این انتظار و توقع، شرکت سامسونگ از چند سال پیش طراحی و عرضه مانیتورهای سری Smart خود را شروع کرد. مانیتور M8 یکی از دستگاه‌های سری Smart سامسونگ است که تلاش دارد دریچه‌ای جدید به روی تجربه‌های فراگیر دنیای سرگرمی و کار بگشاید. این مانیتور از قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد که آن را از یک تلویزیون یا مانیتور ساده فراتر می‌برد و تبدیل به یک کامپیوتر می‌کند.

در ادامه بخشی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مانیتور M8 سری Smart را بررسی کرده‌ایم.

کامپیوتر همراه ایده‌آل

این نمایشگر هوشمند، کامپیوتر همراه شماست و با وجود آن دیگر احتیاجی به استفاده از کیس، روی میز کار خود نخواهید داشت. مانیتور M8 از سیستم‌عامل TizenOS اختصاصی سامسونگ برخوردار است. TizenOS یک سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس است که امکان بهره‌مندی از انواع برنامه‌ها را در این مانیتور برای کاربران فراهم کرده است. با این سیستم‌عامل شما علاوه بر سرویس‌های پخش آنلاین و کانال‌های تلویزیونی رایگان، از مرورگر و همچنین سرویس Microsoft 365 نیز بهره‌مند هستید. این مانیتور به بلوثوت نسخه ۵٫۲ مجهز است و شما می‌توانید از طریق یک صفحه‌کلید و موس به گشت‌وگذار در وب بپردازید یا به کارهای اداری خود رسیدگی کنید. با قابلیت Multi View این مانیتور نیز می‌توانید همزمان دو برنامه مجزا را اجرا کنید و کمتر بین صفحات جابه‌جا شوید.

همچنین پشتیبانی از AirPlay اپل، امکان متصل کردن دستگاه‌های iPad، iPhone و Mac به نمایشگر و انتقال محتوا به صفحه بزرگ را ممکن می‌سازد.

علاوه بر این، بهره‌مندی از درگاه‌های اتصال متعدد از جمله USB-C، HDMI و USB-A کمک می‌کند بدون نیاز به هیچ گونه آداپتوری، به نمایشگر متصل شوید و حداکثر بهره‌وری را تجربه کنید. با استفاده از این درگاه‌ها، قادر خواهید بود هر دستگاهی را شارژ کرده و انواع داده‌ها را منتقل کنید.

طراحی تطبیق‌پذیر پیشرفته

با M8 سامسونگ، هر جایی می‌تواند دفتر کار شما باشد. این مانیتور هوشمند به صورت چرخشی و کاملا ارگونومیک طراحی شده و دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است. به کمک چنین ویژگی‌هایی قادرید به سادگی زاویه صفحه را مطابق با موقعیت نشستن خود تنظیم کنید. اگر آن را ۹۰ درجه بچرخانید، بدون نیاز به اسکرول زیاد، خواندن متن‌های طولانی آسان می‌شود و محتوای موردنظرتان از زوایای مختلف قابل بررسی است. همچنین سازگاری آن با استاندارد VESA به شما اجازه می‌دهد بتوانید آن را روی دیوار نصب کنید.

طراحی ظریف و مینیمال بدنه این مانیتور باریک به گونه‌ای است که با هر سلیقه‌ای هماهنگ می‌شود. با توجه به روحیه‌ای که دارید و بر اساس چیدمان فضای کاری خود، از بین رنگ‌های هنری سفید، صورتی، آبی یا سبز انتخاب کنید و از جلوه مدرن آن بهره‌مند شوید. کاربری همه‌جانبه و پویای این محصول، کاملا متناسب با سبک شخصی شما است و برای هر فضایی از اتاق مطالعه گرفته تا نشیمن و آشپرخانه، گزینه ایده‌آلی خواهد بود.

ایستگاه سرگرمی همه‌کاره

در مانیتور سری M8 می‌توانید به جهانی از محتواهای سرویس Smart TV باکیفیت ۴K HDR دسترسی داشته باشید. بدون نیاز به اتصال سیمی و با بهره‌مندی از خدمات OTT، تجربه تلویزیون‌های تمام هوشمند سامسونگ روی این نمایشگر ممکن شده است. به کمک برنامه‌های پخش و استریم مختلف، به راحتی یک ایستگاه سرگرمی همه‌کاره خواهید داشت. همچنین گزینه‌های Adaptive Picture و Adaptive Sound+ بر اساس شرایط محیط تماشای شما، میزان روشنایی صفحه و صدای نمایشگر را به صورت خودکار تنظیم می‌کنند تا در لذت تماشای خود غرق شوید. در کنار آن قابلیت Flicker Free فشار بر روی چشم را کاهش می‌دهد تا برای ساعات طولانی کار یا سرگرمی از خستگی و آسیب به چشم‌ها محفوظ بمانید.

دوربین SlimFit کوچکی که به صورت دلخواه روی این نمایشگر وصل می‌شود، همه چیز را برای یک ارتباط تصویری عالی فراهم می‌کند. از طریق این دوربین می‌توانید به بهترین شکل ممکن، وارد گفتگوهای تصویری آنلاین شوید. قابلیت «قاب‌بندی خودکار» (Auto Framing) آن زمانی که حرکت می‌کنید، شما را در مرکز تصویر نگه می‌دارد. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست برای برگزاری جلسات و دیدارهای مهم، از فضای کاری خود فاصله بگیرید. در بستر سرویس‌های ارتباطی تصویری مانند Google Meet، از این پس هر گفتگوی سازنده‌ای با این دوربین امکان‌پذیر خواهد بود.

جهانی از بازی‌های هیجان‌انگیز

مانیتور M8 سامسونگ می‌تواند هاب گیمینگ مورد علاقه شما نیز باشد. با پشتیبانی از پلتفرم Samsung Gaming Hub، جهانی از بازی‌های هیجان‌انگیز پیش روی شما قرار دارد. بدون اینکه به کامپیوتر یا کنسول خاصی احتیاج داشته باشید، قادرید جدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌های روز دنیا را روی این نمایشگر اجرا کنید و به اکتشاف در سرزمین‌های تخیلی جذاب بپردازید. همچنین از طریق منوی Game bar می‌توانید مشخصات و تنظیمات مانیتور مانند نسبت صفحه، وضوح و… را حین بازی تغییر دهید و اتصال لوازم جانبی خود را مدیریت کنید تا از لذت بازی و سرگرمی به صورت بی‌وقفه بهره‌مند شوید.

کنترل خانه هوشمند شما

هاب داخلی IoT تعبیه شده در نمایشگرهای سری M8 سامسونگ، آنها را به ابزاری کاربردی برای کنترل از راه دور خانه هوشمند شما تبدیل می‌کند. با کمک برنامه SmartThings بر بستر اکوسیستم متصل گلکسی، شما هاب یکپارچه‌‎ای در اختیار دارید تا توسط آن همه چیز را مدیریت کنید. قبل از اینکه به خانه برسید، می‌توانید چراغ‌ها را روشن کرده و دمای هوا را به دلخواه خود تنظیم کنید. به کمک این ویژگی، زندگی برای شما بسیار راحت‌تر از همیشه خواهد بود.

با مانیتور سری M8 سامسونگ می‌توانید انواع محتواهای جذاب را در فضای کاری انعطاف‌پذیر متناسب با سبک زندگی شخصی خود تجربه کنید. این مانیتور، ترکیبی خلاقانه از فناوری و هنر مدرن به شمار می‌رود و تجربه‌ای منحصر به فرد را به کاربران خود هدیه می‌دهد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=81016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.