• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بانک سامان، پیشگام در حمایت از صنعت تجهیزات پزشکی شرکت در طرح عرضه خودروی برقی با حساب وکالتی بانک آینده امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در «طرح عرضه خودروهای برقی» مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت همزمان با دومین سفر استانی دولت به استان مازندران صورت گرفت؛ تقدیر رئیس جمهور از دست اندرکاران و مسئولان برای احیای شرکت چوب و کاغذ مازندران تبریک حضوری مدیرعامل بانک مسکن به کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع روابط عمومی باید از همه ابزارهای ارتباطی برای تحقق ماموریت های سازمان استفاده کند سید باقر فتاحی: سال ۱۴۰۲ سال طلایی فعالیت بانک توسعه تعاون بوده است / بانک توسعه تعاون ۴۵۰۰ میلیارد ریال سود شناسایی کرد تعاون مردمی و اسلامی ترین الگوی اقتصادی در کشور است

1

پرداخت خسارت ۹۰ میلیارد ریالی حادثه قطار زاهدان- تهران توسط بیمه ملت

  • کد خبر : 65913
  • 14 اسفند 1401 - 15:18
پرداخت خسارت ۹۰ میلیارد ریالی حادثه قطار زاهدان- تهران توسط بیمه ملت

بیمه ملت، خسارت ۹۰ میلیارد ریالی حادثه قطار زاهدان-تهران را به شرکت راه‌آهن پرداخت کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، سوم مهر ۱۳۹۸ قطار مسافربری زاهدان- تهران، در دو کیلومتری ایستگاه شورو از ریل خارج شد. در این حادثه، ۴ نفر از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند و ۱۵۰ نفر مصدوم شدند.

بیمه ملت، به عنوان بیمه‌گر شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، روز بعد از این حادثه، تیم ارزیاب خسارت را به محل حادثه اعزام کرد و با بررسی میدانی، در کمترین زمان ممکن آمادگی خود را برای پرداخت خسارت شرکت راه‌آهن اعلام کرد. اما به دلیل درخواست بیمه‌گذار برای طی مراحل قضایی پرونده، پرداخت خسارت به تعویق افتاد تا اینکه شهریور ماه امسال رای دادگاه برای این حادثه اعلام شد.

بیمه ملت نیز از آنجا که بخشی از تعهدات خود را در قبال سایر خسارت‌دیدگان حادثه قطار زاهدان–تهران انجام داده بود، با پرداخت مبلغ ۹۰٫۸۶۸٫۳۶۲٫۷۴۳ ریال، تعهدات خود را در قبال شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی تکمیل کرد.

این شرکت که توانگرترین شرکت بیمه کشور است و بیمه‌گذاران بزرگی را در جمع مشتریان خود دارد، همواره در پرونده‌های خسارت، توجه ویژه‌ای به پرداخت سریع خسارت زیان‌دیدگان دارد و در این حادثه نیز با رعایت اصل مشتری‌مداری و در راستای حفظ بیمه‌گذاران، آمادگی خود را برای پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن اعلام کرده بود.

این شرکت به عنوان سومین شرکت بیمه کشور از نظر سرمایه ثبتی، توانایی بالایی در پرداخت خسارت بیمه‌گذاران و حمایت از آنان دارد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=65913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.