• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک ملی ایران از مرز ۳۲ هزار فقره عبور کرد

  • کد خبر : 73629
  • 26 تیر 1402 - 11:06
پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک ملی ایران از مرز ۳۲ هزار فقره عبور کرد

بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در نظام بانکی سهم چشمگیر و خیره کننده ای دارد بر این اساس این بانک فقط در طی سه ماه نخست امسال ۳۲ هزار و ۵۹۶ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است .

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای عمل به اهداف خود و همسویی با برنامه های دولت توانسته گام های موثری در تسهیل ازدواج جوانان بردارد به طوری که طی فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری (۱۴۰۲) با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بالغ بر ۶۵ هزار و ۱۷۱ میلیارد ریال بیش از ۳۲ هزار نفر را به خانه بخت فرستاد.

بر این اساس، شعب بانک ملی ایران با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی به طور متوسط بیش از ۳۶۲ فقره وام ازدواج در هر روز طی این مدت پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران همواره یکی از محورهای فعالیت و سیاست‌های اعتباری خود را پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به منظور ترویج سنت حسنه و کمک به ازدواج جوانان قرار داده و بر همین اساس بخش قابل توجهی از بودجه اعتباری خود را معطوف به این حوزه کرده است.

بانک ملی ایران در همین مدت ۲۶ هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری به ۴۳ هزار و ۱۷۱ متقاضی پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است، این اعداد و ارقام بیانگر این است که بانک ملی ایران سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط در شبکه بانکی برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=73629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.