• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

پاسخگویی بانک ملی ایران به سوالات مردمی در سامانه سامد

  • کد خبر : 70888
  • 16 خرداد 1402 - 16:52
پاسخگویی بانک ملی ایران به سوالات مردمی در سامانه سامد

کارشناسان بانک ملی ایران با حضور در سامانه سامد از طریق تماس های مردمی به پرسش‌ها و سوالات هموطنان عزیز و مسایل و درخواست های آنان در حوزه‌های مختلف پاسخ می‌دهند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر استمرار ارتباط مسئولان با مردم برای آگاهی از مسائل گوناگون و اهتمام در رفع مشکلات آنها و همچنین در راستای تحقق نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت سیزدهم در جهت افزایش رضایتمندی اجتماعی، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی، با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته دوتن از کارشناسان بانک ملی ایران فردا چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با حضور در واحد ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق تماس های تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات، مشکلات و درخواست های هموطنان و مشتریان عزیز خواهند بود.

هموطنان و مشتریان محترم می توانند از طریق سامانه سامد (تلفن ۱۱۱) مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان بانک ملی ایران مطرح و پیگیری نمایند.

گفتنی است، سامانه سامد که با نام سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم و یا سامانه ۱۱۱ شناخته می شود، با هدف پاسخگویی دستگاه ها و سازمان های کشور راه اندازی شده است.

بر همین اساس، این سامانه الکترونیکی، ارتباط میان مردم و دولت را حفظ کرده و این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند همه پیشنهادات و انتقادات خود را از دولت و سازمان های وابسته در این سامانه ثبت کنند.

سامانه ۱۱۱ بر شیوه ارتباطات مردمی و دستگاه های مربوطه، کمبودهای موجود در دولت را شناسایی می کند و برای رفع آن ها تلاش می کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=70888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.