• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO31000 شد تقدیر از نمایندگان برتر ” بیمه کارآفرین“

0

«همیار بیمه گذار سامان» شیوه پرداخت خسارت را متحول کرد

  • کد خبر : 62032
  • 19 دی 1401 - 14:35
«همیار بیمه گذار سامان» شیوه پرداخت خسارت را متحول کرد

مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان اعلام کرد که این شرکت در راستای شفافیت و افزایش سرعت در پاسخگویی، نسخه موبایلی «همیار بیمه گذار سامان» را در دسترس بیمه گذاران خود قرار داده است

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمد اباذریان با بیان این که تحول دیجیتال در شرایط فعلی به بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد جامعه تبدیل شده است، افزود: در همین راستا شرکت بیمه سامان همگام با توسعه و تحولات حاکم بر صنعت بیمه و برای تسهیل گری در ارائه خدمات به مشتریان، اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» را طراحی و راه اندازی کرد.

وی افزود: درحال حاضر بیمه گذاران شرکت بیمه سامان می توانند برای ارزیابی خسارت های مالی بیمه نامه های اتومبیل خود تا سقف ۲۰ میلیون تومان از طریق اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» اقدام کنند.

مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان با اشاره به این که اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بدون نیاز به اعزام کارشناس ارزیاب خسارت یا مراجعه به مراکز خسارت، به صورت برخط و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اعلام و ثبت پرونده خسارت خود اقدام کنند، افزود: این اپلیکیشن با افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده خسارت، ضمن رعایت مقررات و انضباط مالی، بستر ارائه خدمات و پاسخگویی مطلوبی را برای بیمه گذاران فراهم ساخته است.

اباذریان اظهار کرد: شرکت بیمه سامان تا کنون بیش از سه هزار پرونده خسارت مالی آنلاین بیمه نامه های اتومبیل را از طریق اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» رسیدگی کرده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=62032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.