• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

همکاری بانک با شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گسترش می‌یابد

  • کد خبر : 56269
  • 24 مهر 1401 - 9:31
همکاری بانک با شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گسترش می‌یابد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: به‌منظور افزایش همکاری‌های ۲جانبه، پرداخت حقوق کارکنان را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام خواهیم داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «جعفر فرشچی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه بانک‌های قرض‌الحسنه مسیر درستی را طی می‌کنند، این شیوه از بانکداری را الگویی مناسب برای نظام بانکی کشور دانست.
فرشچی به منظور گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص راه‌های افزایش همکاری‌ها با «نوراله نظریان» مدیر شعب بانک در خراسان رضوی دیدار کرد و با اشاره به موفقیت الگوی بانکداری قرض‌الحسنه در کشور اظهار داشت: عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و محبوبیت این بانک در جامعه گواه بر موفقیت بانک در عمل به تعهدات خود بوده است.
وی افزود: رشد و تعالی روزافزون این بانک موجب تثبیت جایگاه آن در شبکه بانکی کشور شده، به‌گونه‌ای که دولتمردان در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی خود بر استفاده از ظرفیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید دارند.
وی با اشاره به ضرورت حمایت از کارکنان سازمان در شرایط فعلی اقتصاد جامعه گفت: خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در رفع مشکلات و دغدغه‌های مالی کارکنان بسیار مؤثر است و آمادگی داریم تا همکاری‌ها با این بانک را گسترش دهیم.
در ادامه این جلسه نظریان با تشریح ساختار بانک عنوان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ریشه در اعتبار دارد و این مهم نقطه قوتی است که موجب اعتماد عموم مردم شده است.
وی ادامه داد: پایه و اساس این بانک بر مبنای قرض‌الحسنه بنا شده که در احادیث و روایات بسیاری بر آن تأکید شده و امروز برکت و اثربخشی آن در فعالیت‌های این بانک به‌خوبی مشهود است.
نظریان با توضیح خدمات بانک بیان داشت: توان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بخش خدمات و پرداخت وام‌های قرض‌‌الحسنه در سال جاری چند برابر شده و همه پتانسل ایجاد شده در اختیار مدیران شرکت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=56269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.