• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

همزمان با دومین روز ماه مبارک رمضان؛ ویژه برنامه محفل انس با قرآن به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد

  • کد خبر : 86977
  • 25 اسفند 1402 - 7:12
همزمان با دومین روز ماه مبارک رمضان؛ ویژه برنامه محفل انس با قرآن به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد

همزمان با دومین روز ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه محفل انس با قرآن به میربانی پست بانک ایران و با همکاری شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مسجد پیامبر اعظم (ص) موسسه فرهنگی ورزشی پیام برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، همزمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه محفل انس با قرآن، شامگاه ۲۳ اسفند با حضور جمع کثیری از روزه داران وزارت ارتباطات  و فناوری اطلاعات و شرکت‌های وابسته برگزار شد.
در این مراسم، پس از صرف افطار و اقامه نماز جماعت، آیاتی از قرآن کریم توسط استاد مسعود سیاح گرجی و قاری نوجوان فرجی تلاوت شد در ادامه گروه لیله القدر به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان برنامه همسرایی ویژه‌ای اجرا کردند.
همچنین، برگزاری مسابقه قرآنی، اجرای آرزو اسلامی بانوی روشندل حافظ قرآن کریم، تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی و سخنرانی مهندس اصلان زاده معاون سرمایه انسانی و توسعه منابع و رئیس شورای فرهنگی و حجت الاسلام جابر قلیان دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
بنابر این گزارش:، مهندس اصلان زاده در بخشی از سخنان خود ضمن تشکر از دست اندر کاران مراسم به ویژه شورای فرهنگی وزارت و میزبانی پست بانک ایران ، گفت:یکی از تاکیدات دکتر زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزاری برنامه های خانواده محور می باشد که مراسم امروز در همین راستا می باشد.
دکتر شیری ضمن ابراز خزسندی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور خانواده ارتباطات ، افزود: پست بانک ایران با تامین مالی اپراتورهای ارائه خدمات تلفن همراه ، آنها را در ارائه خدمات ارتباطی پایدار یاری می دهد.  
حجت الاسلام قلیان هم در این مراسم ضمن تاکید بر تاثیر مثبت چنین برنامه هایی در الگو سازی برای نسل نوجوان و جوان کشور ، بر ادامه اینگونه محافل تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، ترویج فرهنگ قرآنی در میان خانواده‌ها و به ویژه قشر جوان و نوجوان و تبیین برکات قرآن کریم در زندگی اقشار مختلف جامعه و نزدیکی و انس بیشتر با مفاهیم و آموزه‌های دینی و اسلامی از مهمترین اهداف این محفل بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=86977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.