• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نینتندو سوئیچ ۷ اینچی با نمایشگر OLED و قیمت ۳۵۰ دلار معرفی شد

  • کد خبر : 18462
  • 16 تیر 1400 - 14:41
نینتندو سوئیچ ۷ اینچی با نمایشگر OLED و قیمت ۳۵۰ دلار معرفی شد

پس از ماه‌ها انتظار و شایعاتی که حدودا از سال ۲۰۱۹ مطرح شده بودند، بالاخره شرکت ژاپنی نینتندو تصمیم گرفت تا سومین نسخه از کنسول بازی دستی سوئیچ را معرفی کند. کنسول جدید که در واقع یک نینتندو سوییچ ۷ اینچی با نمایشگر اولد و رنگبندی جدید است که پاییز امسال و با قیمت ۳۵۰ دلار راهی بازار خواهد شد. این یعنی نینتندو سوییچ ۷ اینچی ۵۰ دلار نسبت به نسخه اصلی این کنسول که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود گران‌تر است.

مشخصات نینتندو سوئیچ ۷ اینچی

نینتندو سوئیچ 7 اینچی

نمایشگر کنسول نینتندو از جنس OLED بوده با ابعاد ۷ اینچی از هشتم اکتبر امسال به فروش خواهد رسید. نسخه اصلی کنسول نینتندو سوییچ نمایشگری ال سی دی با ابعاد ۶٫۲ اینچ داشت و امکان پردازش تصاویری ابعاد ۱۰۸۰p در حالت اتصال به داک اختصاصی داشت. نسخه جدید کنسول بازی نینتندو نیز هنگامی که روی داک جدید نصب شده باشد رزولوشن مشابهی دارد اما با نرخ ۶۰ فریم طبق مشخصات اعلام شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مانند نسخه اصلی مدل OLED نیز بدون داک و در حالت استاندارد رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ خواهد داشت و این دقیقا خلاف تمامی شایعاتی است که پیشتر منتشر شده بود و نسخه جدید را دارای رزولوشن ۴k اعلام کرده بودند.

پایه نینتندو سوئیچ 7 اینچی

در کنسول جدید پایه‌ی قابل تنظیمی تعبیه شده است که تنها در حالت مستقل دستگاه قابل استفاده است. استند داک جدید نیز به پورت شبکه LAN جهت اتصال با کابل مجهز شده و سیستم صوتی آن نیز تقویت شده است، در کنار آنها نیز ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این نسخه جدید در نظر گرفته شده است. نینتندو اعلام کرده است که دسته‌های joy-con نسخه‌های قدیمی کاملا با نسخه جدید سازگار هستند و همه بازی‌هایی که تاکنون برای کنسول‌های سوییچ ارائه شده‌اند در نسخه جدید این دستگاه نیز بدون قابل اجرا هستند.

نینتندو سوئیچ 7 اینچی

کنسول بازی جدید نینتندو در دو رنگ ارائه خواهد شد، ترکیب رنگ سفید و مشکی جدید و ترکیب رنگ سرخ و آبی کلاسیک دسته‌های joy-con سوییچ. نینتندو سوئیچ ۷ اینچی لبه‌های اطراف نمایشگر نازک‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارد، اما ابعاد این دستگاه حدود ۰٫۱ اینچ بزرگ‌تر شده و وزن آن نیز حدود ۲۳ گرم افزایش پیدا کرده است. در عین حال که نمایشگر نسخه جدید این کنسول بازی از جنس OLED است، اما نینتندو اعلام کرده است که طول عمر باتری آن مشابه با نسخه اصلی بوده و بین ۴٫۵ تا ۹ ساعت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.