• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

نیروی انسانی متخصص و کارآمد بانک سینا، ضامن موفقیت طرح راهبردی کسب‌وکار این بانک است

  • کد خبر : 69411
  • 23 اردیبهشت 1402 - 16:40
نیروی انسانی متخصص و کارآمد بانک سینا، ضامن موفقیت طرح راهبردی کسب‌وکار این بانک است

مدیرعامل بانک سینا سرمایه اصلی در بانک را نیروی انسانی کارآمد دانست و گفت: نیروی انسانی متخصص و کارآمد، ضامن موفقیت طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سیناست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع رؤسای شعب منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد، با تأکید بر لزوم ایفای نقش شایسته کارکنان در بانک سینا به عنوان بانکی در تراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: خواستگاه اصلی تحولات در بانک، طرح راهبردی کسب ‌وکار است که اجرای موفق این طرح، در گرو اراده و خواست همکاران بوده و در واقع، با تلاش و اراده کارکنان است که تحول و توسعه کسب‌وکار بانک سینا تحقق یافته و خطوط بانکداری توسعه می‌یابد.
وی با تبیین شاخص‌های عملکردی بانک در سال گذشته، چشم‌انداز بانک سینا را مثبت خواند و اذعان داشت: این بانک با نزدیک شدن به مرز ۴۰ سالگی، به مرحله پختگی در عملکردها رسیده است و موفقیت‌های این بانک در ارزیابی‌های شبکه بانکی، بیانگر همین موضوع است.
فتحعلی با اشاره به رضایت خاطر مشتریان از رفتار و برخورد مشتریان بر اساس نظرسنجی‌های صورت‌گرفته، افزود: بانک دارای نیروهای مستعد و تلاشگر در همه مناطق است و از نظر فرهنگ سازمانی و تکریم مشتری، بسیار مطلوب عمل کرده است.
وی با تأکید بر سرعت‌گیری حرکت در مسیر تحول دیجیتال، ابراز امیدواری کرد بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته انتظار می‌رود در پایان سال ۱۴۰۴ ، ظرفیت کلیه شعب به بانکداری شرکتی تعلق یابد و سایر خدمات از طریق بانکداری دیجیتال ارائه شود.
وی ادامه داد: رسیدن به نقطه مطلوب در بانکداری دیجیتال در گرو استفاده از ایده‌های خلاق در این زمینه است و بانک سینا در صدد است با بهره‌گیری از ایده‌های نو و مؤثر استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها در این عرصه فعال‌تر عمل کند تا شاهد ارائه خدمات بانکی بهتر و مطلوب‌تر و افزایش سهم بازار بانک در این بخش باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=69411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.