• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نگاهی به جدیدترین لباسشویی و خشک‌کن کمبو سری BESPOKE AI سامسونگ

  • کد خبر : 79347
  • 06 آبان 1402 - 13:36
نگاهی به جدیدترین لباسشویی و خشک‌کن کمبو سری BESPOKE AI سامسونگ

تعیین میزان دقیق و کافی مواد شوینده و انتخاب برنامه شست‌وشوی متناسب با شدت آلودگی لباس‌ها، بخشی از چالش‌های همیشگی کاربران ماشین‌های لباسشویی را تشکیل می‌دهد.

سامسونگ با ارائه محصول جدید خود که به فناوری شست‌وشوی هوشمند (AI Wash) مجهز است به این چالش‌ها پایان داده تا در کمال آسودگی، فرآیند شستن لباس‌هایتان را به دستگاه‌های هوشمند این شرکت بسپارید و زندگی راحت‌تری را تجربه کنید.   

لباسشویی و خشک‌کن مجهز به هوش مصنوعی Combo سامسونگ، تازه‌ترین محصول از سری BESPOKE این شرکت است که اخیرا در نمایشگاه IFA 2023 رونمایی شد. این محصول از ظرفیت بالا و حداکثری و همینطور جدیدترین نوآوری‌های هوش مصنوعی و پمپ حرارتی اینورتر دیجیتال بهره می‌برد. همچنین طراحی مینیمال و یکپارچه آن، هارمونی ویژه‌ای به عناصر فضای محل زندگی شما می‌بخشد تا در کنار کارآیی عالی، چیدمانی بی‌نقص را تجربه کنید. 

نوآوری اخیر سامسونگ در زمینه شست‌وشوی لباس‌ها، نیاز شما به تکرار فرآیندهای دردسرساز را از بین می‌برد. قابلیت‌های کلیدی لباسشویی هوشمند سامسونگ شامل: AI OptiWash و Auto Dispense است که به منظور بهینه‌سازی فرآیند شست‌وشو استفاده می‌شوند. در کنار آن، گزینه‌های AI Optimal Dry و Superspeed Dry خشک‌کن، عملکرد جامع و شگفت‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد.صرفه‌جویی در مصرف انرژی و اتصال به اکوسیستم خانه هوشمند SmartThings نیز از سایر فناوری‌های کاربردی به‌کار رفته در این محصول هستند که تجربه کاربری پویا و ایده‌‎آلی را به همراه دارند.

شست‌وشوی بهینه

قابلیت AI OptiWash لباسشویی هوشمند سامسونگ، شست‌وشوی البسه چرک را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد. به این صورت که هوش مصنوعی، براساس وزن و جنس لباس‌ها، میزان آلودگی را تشخیص داده و به کمک قابلیت Auto Dispense، آب و مواد شوینده را به صورت خودکار اضافه می‌کند. حسگرهای به‌کار رفته در این محصول، می‌توانند با توجه به مقدار کدری آب و تنظیم دفعات آبکشی، زمان و مواد شوینده مورد نیاز برای یک چرخه کامل شست‌وشو را تعیین کنند. بدین ترتیب با حذف آبکشی اضافی، از هدر رفتن مواد مصرفی جلوگیری می‌شود. این ویژگی به طور برجسته‌ای موجب بهبود کارایی، صرفه‌جویی در زمان و حفظ سلامت پارچه در بلندمدت خواهد شد.

فرآیند شست‌وشوی هوشمند لباس‌ها در پنج مرحله: شناسایی وزن بار مخزن، تشخیص جنس و نوع پارچه‌ها، تنظیم میزان آب، تشخیص میزان کثیفی لباس‌ها و در نهایت تعیین مقدار مواد شوینده مورد نیاز انجام می‌شود.

چیدمان بهینه فضای زندگی

طراحی لباسشویی و خشک‌کن کمبو سری BESPOKE AI سامسونگ، به گونه‌ای است که به دو دستگاه اجازه می‌دهد در صورت نیاز به صورت عمودی روی یکدیگر سوار شوند تا فضای کمتری اشغال شود. البته عدم دسترسی به تنظیمات خشک‌کن در ارتفاع، منجر به ارائه راهکاری جذاب از سمت سامسونگ شده است. موتور اینورتر دیجیتال به‌کاررفته در این محصول، به شما اجازه می‌دهد با کمک پنل کاربری ماشین لباسشویی در پایین، عملکرد خشک‌کن در بالا را نیز تنظیم کنید و فرآیند کامل شست‌وشو را به پایان برسانید. بنابراین کاربران می‌توانند محیط خانه خود را به شکل بهینه‌تری چیدمان کنند و فضای اضافی یک دستگاه را به وسایل دیگری از قبیل: میز، کمد، سبد و هر مورد دیگری اختصاص دهند.

بدون شک طراحی ساده و مسطح BESPOKE با رنگ‌های متنوع، این محصول کاربردی را به خوبی در کنار سایر لوازم و مبلمان خانه قرار می‌دهد و با عناصر داخلی فضا هماهنگ می‌کند.

خشک‌کن هوشمند

گزینه Optimal Dry خشک‌کن سامسونگ، اطمینان حاصل می‌‎کند که تمامی لباس‌ها در سلامت کامل آبگیری و خشک شوند. هوش مصنوعی دستگاه به کمک حسگرهای بهبودیافته، وضعیت پارچه و میزان آب جمع شده در آن را شناسایی کرده و عملیات چرخاندن را اجرا می‌کند. علاوه بر این، میزان حرارت و رطوبت موجود در مخزن به‌صورت مداوم سنجیده می‌شود تا در نهایت لباس‌ها آماده خارج شدن باشند.

فناوری دیگری که در خشک‌کن‌های Combo سامسونگ تعبیه شده، Superspeed Dry است که در زمان کوتاهی لباس‌های شما را خشک می‌کند. با فعال کردن این گزینه، چرخه شست‌وشوی کامل لباس‌های شما در مدت کمتر از ۱ ساعت به پایان می‌رسد که شامل ۲۸ دقیقه فرآیند شست‌وشو و ۳۰ دقیقه خشک کردن است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=79347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.