• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

نهضت ملی مسکن اولویت نخست بانک/ کار در بانک مسکن مقدس است

  • کد خبر : 73880
  • 28 تیر 1402 - 22:05
نهضت ملی مسکن اولویت نخست بانک/ کار در بانک مسکن مقدس است

دکتر سید عباس حسینی با اشاره به رسالت تخصصی بانک مسکن، تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن را اولویت‌ نخست بانک دانست و تامین مسکن برای آحاد ملت را مقدس خواند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ جلسه شورای مدیران بانک مسکن با حضور دکتر سیدعباس حسینی، اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد بانک مسکن در استان‌های مختلف به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

دومین همایش مدیران ارشد بانک مسکن در حالی برگزار شد که دکتر سیدعباس حسینی از سیاست‌‌های جدید و نحوه راهبری این بانک در روزهای آتی سخن گفت.

مدیرعامل بانک مسکن در ابتدای سخنان خود با تاکید بر اهمیت و ضرورت فعالیت درست و دقیق در شبکه بانکی گفت: بانک مسکن به‌عنوان بانکی تخصصی رسالت مقدس تامین مسکن آحاد مردم را بر عهده دارد. این مسوولیت خطیر و ضروری فعالیت تک‌تک کارکنان بانک مسکن را نیز بااهمیت و مقدس می‌کند.

وی ادامه داد: ما از کار مردمی گره‌گشایی می‌کنیم که منتظر ظهور حضرت حجت‌اند و عزادار امام حسین‌اند و علی‌رغم همه مشکلات بزرگ و کوچک در بحبوحه مسایل اقتصادی همواره پشت نظام خود را خالی نکردند و حامی ولایت فقیه و دولت مردمی هستند.

مدیرعامل بانک مسکن صیانت از نام بلند بانک مسکن را مهم‌ترین وظیفه کارکنان بانک معرفی کرد و اعتبار و قدمت این نام را مرهون تلاش بسیاری از نیروهای متخصص و متعهد دانست.

دکتر سیدعباس حسینی در ادامه سخنان درباره طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: بانک تخصصی مسکن وظیفه دارد که تکالیف خود را در حوزه تامین مالی نهضت ملی مسکن انجام دهد؛ چراکه این طرح موردتوجه رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی است و وزرای امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی نیز به‌کرات بر اجرای سریع و با کیفیت این طرح تاکید کرده‌اند.

وی در ادامه وضعیت بانک مسکن را موردبررسی قرار داده و گفت: بانک مسکن باید در جهت اعتبار تاریخی و تخصص ذاتی حرکت کند و به جایگاهی که شایسته این نام بلند است، هدایت شود.

دکتر حسینی گفت: من معتقدم آن رتبه و جایگاه تاریخی بانک مسکن در دسترس قرار دارد و برای دست‌یابی به آن نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همت مضاعف هستیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=73880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.