• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

نسل دوم پروژکتور‌هایFreestyle سامسونگ؛ تحولی که منتقدان را شگفت‌زده کرد

  • کد خبر : 81234
  • 08 آذر 1402 - 14:23
نسل دوم پروژکتور‌هایFreestyle سامسونگ؛ تحولی که منتقدان را شگفت‌زده کرد

نسل دوم پروژکتور‌های Freestyle سامسونگ، کارشناسان و منتقدان حوزه فناوری را تحت‌تاثیر نوآوری‌های پیشگامانه و طراحی کاربرمحور خود قرار داد.

این محصول جدید سامسونگ از رسانه‌های مشهور جهان همچون نیوزویک و Techaeris عنوان «برگزیده سال ۲۰۲۳ کارشناسان» و «انتخاب برتر ۲۰۲۳» را دریافت کرد.       

پروژکتورهای The Freestyle 2، جدیدترین نسخه از سری صفحه‌نمایش‌های قابل‌حمل و همگام با سبک زندگی از سامسونگ است که اوایل سپتامبر سال جاری عرضه شد. این مدل ارتقاءیافته، بهبود قابل‌توجهی نسبت به نسل قبلی خود داشته و به دلیل فرم سبک و کم‌حجم و همچنین ارائه تجربه‌ای فراگیر از برنامه‌های سرگرمی، مورد توجه بسیاری از کارشناسان و منتقدان حوزه فناوری قرار گرفته است.

تجربه سرگرمی همراه

سامسونگ در جدیدترین پروژکتورهای خود، از سبک طراحی جدید و قابلیت‌های نوآورانه‌ای بهره برده که عامل اصلی برتری نسبت به سایر رقبا است. در کنار توانایی منحصربه‌فرد استریم بازی‌های ابری بدون کنسول، امکان یکی کردن دو پروژکتور برای دست‌یافتن به نمای عریض نیز از امکانات جالب‌توجه این مدل جدید است.

علیرغم فرم سبک و کم‌حجم، این دستگاه می‌تواند صفحه‌نمایشی تا ابعاد ۱۰۰ اینچ را روی انواع سطوح مختلف عرضه کند که بسیاری از منتقدان را تحت‌تاثیر قرار داده است. بعلاوه بدون توجه به اندازه صفحه‌نمایش، این پروژکتور تصویری عالی با دقت رنگ بالا و همچنین کیفیت صدای ۳۶۰ ارائه می‌دهد. رزولوشن FHD (1920 x 1080) آن تصاویر بزرگ‌تر، واضح‌تر و روشن‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند تا در هر مکانی از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرند.

از دیگر ویژگی‌های نوآورانه این دستگاه، قابلیت Smart Edge Blending سامسونگ است که به دو دستگاه اجازه می‌دهد تا با هم ادغام شوند و یک صفحه‌نمایش سینمایی عریض را به نمایش بگذارند. این قابلیت، تجربه تماشای ۱۶۰ اینچی در حالت پانوراما و ۱۲۰ اینچی در حالت عمودی را ارائه می‌دهد که مناسب تماشای تصاویر بزرگ‌تر است.

این موضوع به طور ویژه مورد توجه منتقدان رسانه مشهور Techaeris قرار گرفته است. کارشناسان Techaeris پس از بررسی پروژکتور The Freestyle 2 ضمن اعطای جایزه «انتخاب برتر سال ۲۰۲۳»، از قابلیت اتصال دو دستگاه برای داشتن نمایشگر بزرگ‌تر تمجید کردند و اعتقاد داشتند که : «به طور کلی، عملکرد پروژکتورهای نسل دوم Freestyle سامسونگ نسبت به ابعاد و قیمتی که دارد، بسیار فوق‌العاده است».

تحولی در عرصه گیمینگ

قابلیت‌های گمینگ و عملکرد بی‌نظیر Freestyle، به‌خوبی پاسخگوی نیازهای گیمرهایی است که خواهان یک پروژکتور قابل‌حمل هستند تا در هر مکانی به بازی خود ادامه دهند. اکنون گیمرها می‌توانند کنترلر موردعلاقه خود را به پروژکتور متصل کنند و بدون نیاز به یک کنسول بازی جداگانه، از طریق Gaming Hub به بیش از ۳ هزار بازی دسترسی داشته باشند.

بازی‌های موجود از طریق شرکای استریم بازی مبتنی بر فضای ابری مانند: Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Amazon Luna، Utomik، Antstream Arcade و Blacknut Cloud Gaming در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این ویژگی یک تحول بزرگ برای گیمرها است و به نیازهای آنان در هر مکانی پاسخ می‌دهد.

نیوزویک (Newsweek) نیز نسل دوم پروژکتور Freestyle سامسونگرا به ‌عنوان «برگزیده سال ۲۰۲۳ کارشناسان» معرفی کرده و تاکید داشته که این دستگاه برای کسانی که تجربه سرگرمی بدون دردسر را اولویت قرار می‌دهند، انتخابی جذاب است: «این دستگاه مناسب خریدارانی است که به دنبال پروژکتوری با قابلیت‌های مختلف، تنظیم ساده، امکان استریم همزمان و بازی بدون اتصال به دستگاه دیگری هستند. فقط کافی است نسل جدیدFreestyle  را به برق و WiFi متصل کنید تا از تجربه فراگیر Gaming Hub لذت ببرید».

نیوزویک پس از مقایسه نسل دوم پروژکتورهای Freestyle با نسل قبلی آن اعتقاد دارد که : «نسخه جدید پروژکتور Freestyle سامسونگ به لطف رابط سریع‌تر و توانایی استریم بازی‌، در مجموع بهتر از نسخه قبلی است».

سایت HomeTheaterReview نیز دیگر رسانه‌ای است که پس از بررسی پروژکتور Freestyle جایزه «برگزیده سال ۲۰۲۳ کارشناسان» را به این محصول اعطا کرده است. این رسانه با قدردانی از اضافه شدن قابلیت Gaming Hub اظهار داشت: «این محصول جدید، یک پروژکتور قابل‌حمل منحصر به فرد است که قصد دارد تجربه سرگرمی را به سطح بالاتری برساند. همین طور با توجه به پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز ویژگی‌های کاربردی و برنامه راه‌اندازی خودکار، این دستگاه به‌خوبی لایق عنوان پروژکتور قابل‌حمل برگزیده کارشناسان است».

تماشای محتوا

قابلیت‌های نسل دوم پروژکتور Freestyle سامسونگ فقط در نوآوری برای گیمینگ خلاصه نشده و تماشای طولانی‌مدت را نیز به امری آسان تبدیل کرده است. این دستگاه جدید به کاربران امکان می‌دهد بدون دردسر، به انواع محتواهای تلویزیونی و فیلم موردعلاقه خود دسترسی داشته باشند.

این پروژکتور بدون نیاز به سیم و دستگاه اضافی، محتوای کاربران را فقط با اتصال Wi-Fi پخش می‌کند. از طریق پلتفرم‌های استریم و  VOD در Samsung TV Plus، کاربران می‌توانند به بیش از ۳۰۰ کانال تلویزیونی زنده، هزاران نمایش و فیلم درخواستی در ایالات متحده و بیش از ۲۲۰۰ کانال در سطح جهانی و در ۲۴ کشور مختلف دسترسی داشته باشند. همچنین ازطریق این پروژکتور می‌توان تمامی سرویس‌های اصلی OTT در دسترس روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را اجرا کرد. بدین ترتیب مجموعه‌ کامل و فراگیری از محتواهای ویدئویی، در هر مکانی در اختیار کاربران است.

این تجربه فراگیر باعث شده تا رسانه Techlicious عنوان «برگزیده کارشناسان» را به پروژکتورهای The Freestyle 2 سامسونگ اختصاص دهد. این رسانه ضمن اعطای امتیاز چهار ستاره خود، در مورد این محصول نوشته : «تماشای تصویر ۱۰۰ اینچیFreestyle  بسیار لذت‌بخش است، این دستگاه گزینه مناسبی برای مشتاقان فیلم‌ها یا بازی‌های ویدئویی است که برای آنها داشتن یک تصویر بزرگ و روشن به همراه صدای عالی، اهمیت بسیاری دارد».

سامسونگ متعهد است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، نمایشگرهای بزرگ‌تر و خیره‌کننده را با راحتی هرچه بیشتر ارائه دهد. این پروژکتورها، نمونه برجسته‌ای از تعهد سامسونگ به بهبود مداوم تجربه تماشای کابران است. همچنین ماهیت همه‌جانبه این دستگاه در فرم همراه خود، آن را به آینده سرگرمی‌های قابل‌حمل در جهان تبدیل کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نسل دوم پروژکتور Freestyle سامسونگ، لطفا به وبسایت https://www.samsung.com مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=81234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.