• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

میزبانی شعب استان مازندران از مدیریت امور شعب بیمه رازی

  • کد خبر : 72603
  • 11 تیر 1402 - 13:15
میزبانی شعب استان مازندران از مدیریت امور شعب بیمه رازی

سه شعبه استان مازندران و مرکز ارتباط بیمه رازی واقع در شهر ساری میزبان جلسات هم افزایی در راستای دستیابی به اهداف کلان بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ بود.

به گزارش رویداد خبر به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در ادامه سفرهای استانی مدیران بیمه رازی اینبار استان مازندران و سه شعبه ساری، بابل و چالوس و مرکز ارتباط بیمه رازی در شهر ساری میزبان مدیران بیمه رازی بود.

بررسی‌ها نشان از آن دارد سه استان گرگان، مازندران و گیلان با توجه به شرایط جغرافیایی همچون دارای بودن مرزهای خاکی و آبی با کشورهای همسایه و گذر راه‌های ترانزیتی به مقصد اروپا از اهمیت بسیاری برخوردار است و با توجه به آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی بیمه مرکزی مبنی بر ضریب نفوذ قابل توجه بیمه در استان‌های شمالی و سهم ۷٫۷ درصدی تولید حق بیمه جایگاه قابل توجهی در صنعت بیمه و به خصوص شرکت بیمه رازی دارد.

با توجه به این تفاسیر سه استان شمالی کشور برای بیمه رازی دارای جایگاه ویژه‌ای است و این شرکت برنامه مدونی برای توسعه شبکه فروش، ارائه خدمات به‌روز و حضور قابل توجه در این سه استان دارد و افتتاح شعبه جدید از سوی این شرکت تائیدی بر این ادعا است.

با این تفاسیر و با توجه به چرخش‌های استراتژیک شعبه محوری و نماینده محوری، بازاریابی تهاجمی و استفاده بهینه از منابع، حسین پایندانی- مدیر امور شعب، نمایندگان وکارگزاران بیمه رازی مهمان شعب استان مازندران بود تا در کنار اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک ابلاغی بیمه رازی، جلسات هم اندیشی و هم افزایی با همکاران شعب داشته باشد.

این موضوع از آن رو قابل توجه است که در سال ۱۴۰۲، بیمه رازی برنامه جذب ۱۸۳۳ نماینده جدید را در دستور کار دارد و در کنار آن برای دستیابی به اهداف تعیین شده بیمه رازی در جذب پرتفو هر شعبه وظیفه‌ای برعهده دارد که نیاز است به صورت متناوب در قالب جلسات حضوری و برخط مسیر حرکتی هر شعبه بررسی و پایش شود.

براساس این گزارش در بهار سال جاری شعب چالوس، ساری، بابل، گرگان و گیلان در مجموع ۷۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان حق بیمه تولید کرده‌اند و در کنار آن مرکز ارتباط بیمه رازی در بهار ۱۴۰۲ به ۴۰ هزار و ۹۳۸ تماس ورودی پاسخ داده است که در کنار آن برای پیگیری و ارائه خدمت به لحظه ۲ هزار و ۳۴۴ تماس با بیمه گذاران برقرار کرده‌اند.

همچنین این مرکز ارتباط ۸۵۸ ساعت ۵۷ دقیقه و ۵۶ ثانیه مکالمه با مخاطبان خود به ثبت رسانده که به طور متوسط روزانه ۴۴۴ تماس برای این مرکز به ثبت رسیده است.

متوسط زمان مکالمه هر تماس در مرکز ارتباط بیمه رازی ۱ دقیقه و ۱۵ ثانیه بوده که بیشترین میزان تماس‌ها به ترتیب برای شهر تهران، مشهد، اصفهان و تبریز بوده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=72603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.