• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

میت پد ۲ و ۲ پرو هواوی در کنار ۲ ساعت هوشمند ۱۲ خرداد معرفی می‌شوند

  • کد خبر : 14516
  • 22 اردیبهشت 1400 - 20:21
میت پد ۲ و ۲ پرو هواوی در کنار ۲ ساعت هوشمند ۱۲ خرداد معرفی می‌شوند

نسخه پایدار HarmonyOS 2.0 قرار است که ماه آینده به صورت رسمی عرضه شود و طبق اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، اولین دستگاه‌هایی که از این سیستم عامل به صورت پیش‌فرض بهره خواهند برد، دو تبلت و دو ساعت هوشمند هستند. هواوی تصمیم دارد میت پد ۲ (با اسم رمز Marx 2) و میت پد پرو ۲ (با اسم رمز Wagner) را در کنار دو ساعت هوشمند در تاریخ ۱۲ خرداد در چین معرفی کند و این یعنی به احتمال زیاد محصولات مورد نظر برای اولین بار در دورن جعبه دارای سیستم عامل اختصاصی هواوی خواهند بود.

مشخصات احتمالی میت پد ۲ و ۲ پرو هواوی

پیش از این اطلاعاتی در خصوص دو تبلت مذکور منتشر شده بود. این تبلت‌ها یکی دارای نمایشگر ۱۲٫۲ اینچی و دیگری ۱۲٫۹ اینچی با ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهند بود. نسخه ۱۲٫۹ اینچی با چیپست Kirin 9000 و سیستم عامل PadOS که یک نسخه شخصی سازی شده هارمونی برای تبلت‌ها هست، راهی بازار خواهد شد. براساس اطلاعات ثبت شده در رگولاتوری این تبلت از شارژر دیواری ۴۰ وات و شارژر بی‌سیم ۲۷ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که یک نسخه ۵G از آن در دسترس باشد.

دو دستگاه دیگر Huawei Watch 3 و Watch 3 Pro خواهند بود که آنها هم دارای سیستم عامل هارمونی بوده که مطابق به محیط یک ساعت رابط کاربری آن طراحی شده است. این ساعت‌ها از eSIM پشتیبانی کرده تا از آن طریق دسترسی به برنامه‌هایی مانند ویچت از طریق دیتای موبایلی وجود داشته باشد. در مقایسه با ساعت‌های سری Watch GT انتظار می‌رود که این ساعت‌ها عملکرد بیشتری در ازای فدا کردن باتری دستگاه داشته باشند.

تأخیر در عرضه سری P50 هواوی

انتظار می‌رفت که گوشی‌های سری P50 اولین محصولات هواوی باشند که با سیستم عامل هارمونی درون جعبه راهی بازار می‌شوند. اما معرفی این گوشی‌ها با تأخیر همراه شد و هنوز زمان رونمایی رسمی از آنها مشخص نیست. به تازگی تصاویری از نسخه استاندارد P50 منتشر شده است، با این حال، هیچ اطلاعات موثق و قابل اطیمنانی در رابطه با زمان معرفی آنها در دسترس نیست.

با این حال، هواوی انتظار دارد که تا پایان سال ۲۰۲۱ چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون دستگاه هوشمند از سیستم عامل HarmonyOS پشتیبانی کنند. هدف گذاری هواوی برای این سیستم عامل که زمان زیادی را صرف توسعه آن کرده بسیار بزرگ است؛ اما این شرکت چینی پیش از این ثابت کرده که می‌تواند با روندی رو به جلو به اهداف تعیین شده دست پیدا کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.