• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

معرفی ۳ مدل از برترین ماشین‌های لباسشویی ال‌جی در سال ۲۰۲۳

  • کد خبر : 74132
  • 02 مرداد 1402 - 20:28
معرفی ۳ مدل از برترین ماشین‌های لباسشویی ال‌جی در سال ۲۰۲۳

چه بخواهید با خانواده خود به یک خانه جدید نقل مکان کنید و چه قصد داشته باشید از خانواده مستقل شده و اولین خانه خودتان را تجهیز کنید، و یا حتی اگر فقط قصد نو کردن لوازم خانگیتان را داشته باشید نمی‌توانید از خرید یک ماشین لباسشویی کارآمد با کاربری آسان صرف نظر کنید.

ال‌جی نه تنها به انتظارات شما پاسخ داده و آن‌چه در جستجوی آن هستید را برایتان فراهم می‌کند بلکه بهترین و نوآورانه‌ترین ماشین‌های لباسشویی خانگی را به شما ارائه کرده و بار شستن لباس‌ها را از دوشتان برمی‌دارد تا کارهای خانه را برایتان آسان‌تر کند.  

با ماشین‌های لباسشویی برتر ال‌جی دیگر نیازی به نگرانی از کیفیت پایین ماشین لباسشویی نیست زیرا ال‌جی انواع متنوع و مختلفی را برای انتخاب شما فراهم کرده است. در این‌جا سه مدل از برترین ماشین‌های لباسشویی سال ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم تا بتوانید محصولی را که برای نیازهای شما مناسب‌تر است انتخاب کنید:

  1.  ماشین لباسشویی ۱۱ کیلوگرمی VIVACE ال‌جی

این ماشین لباسشویی درب از جلو محصولی فوق‌العاده از سری VIVACE در سال ۲۰۲۳ است که از ظرفیت بالا، فناوری بخار و شستشوی هوشمند (AIDD)  برخوردار است. نمای پریمیوم و دوام بالا در کنار شیشه حرارت دیده از دیگر مزایای این محصول است!

علاوه بر موارد ذکر شده این ماشین لباسشویی از ویژگی‌های زیر نیز برخوردار است:

  • دایرکت درایو (Direct Drive)

به لطف فن‌آوری Direct Drive ال‌جی می‌توانید ظرفیت بیشتری را در یک ماشین لباسشویی با ابعاد معمولی داشته باشید. موتور این دستگاه بدون استفاده از تسمه مستقیماً به گیربکس وصل می‌شود و این امر باعث می‌شود بتوان دستگاه را باریک‌تر طراحی کرد. 

  • فن‌آوری بخار(Steam)

ویژگی‌های Allergy Care (مراقبت آلرژی) که عوامل نامرئی حساسیت‌زا را از بین می‌برد، Steam Refresh (تازه‌سازی با بخار) که چروک و بوی لباس را کاهش می‌دهد و Steam Softener (نرم‌کننده با بخار) که لباس‌ها را نرم می‌کند همگی بر پایه این فن‌آوری قرار دارند.

  • شستشوی هوشمند(AI DD)

فن‌آوری منحصر به فرد AI Direct Drive ال‌جی وزن و میزان لطافت پارچه‌های مورد شستشو را تشخیص داده و بهینه‌ترین الگوی شستشو را برای شستشوی لباس‌ها بدون آسیب زدن به آن‌ها انتخاب می‌کند.

  • بهداشت

آیا می‌دانستید که لوله‌های ماشین لباسشویی می‌توانند محیط مطلوبی را برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها فراهم کنند؟ استیل ضد زنگ مادام العمر ماشین‌های لباسشویی ال‌جی تا ۹۹/۹۹% آنتی باکتریال است. با ال‌جی جای لباس‌هایتان امن است.

  • افزودن لباس

قابلیت Add Item به شما اجازه می‌دهد که درب ماشین لباسشویی را باز کنید و لباس‌هایی را که فراموش کرده بودید به آن اضافه کنید.

  • ماشین لباسشویی و خشک کن ۷/۱۰ کیلوگرمی VIVACE ال‌جی

این ماشین لباسشویی عالی دارای خشک کن نیز یکی دیگر از محصولات برجسته ال‌جی است که به صورت ویژه برای پاسخ به نیازهای شما و ساده‌تر و راحت‌تر کردن زندگیتان طراحی شده است. این ماشین لباسشویی/خشک‌کن ال‌جی به فن‌آوری AI DD مجهز بوده و عملکرد هر دو دستگاه ماشین لباسشویی و خشک‌کن را در قالب یک محصول ارائه می‌کند!

در ادامه به برخی از ویژگی‌های این محصول اشاره می‌کنیم:

  • فن‌آوری  ۶ Motion Direct Drive

پس از انتخاب یک برنامه شستشو، این فن‌آوری درام ماشین لباسشویی را با یکی از حرکات ۶ گانه مانند حرکت پله‌ای، سایش، غلتاندن و تاب دادن به حرکت در می‌آورد تا لباس‌های شما بدون وارد شدن هیچ گونه صدمه به آن‌ها به طور کامل تمیز شوند.

  • ThinQ

ThinQ به شما کمک می‌کند لوازم خانگی خود را با استفاده از تلفن همراه از راه دور کنترل کنید. اگر گوشی شما با Amazon Alexa یا Google Assistant سازگار باشد می‌توانید برای کنترل کردن ماشین لباسشویی خود از دستورات صوتی نیز استفاده کنید. با ThinQ می‌توانید زمانی که می‌خواهید چرخه شستشو به اتمام برسد را تنظیم کرده و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. 

  • لباسشویی و خشک‌کن در یک دستگاه

ماشین لباسشویی ال‌جی تمام نیازهای شما را به طور یکجا برطرف می‌کند؛ چرخه بی وقفه شستشو-خشک‌کن به شما کمک می‌کند در فضا صرفه‌جویی کرده و فضای بیشتری را در اختیار خانواده شما قرار می‌دهد.

  • صدای کمتر

دو موتور Inverter Direct Drive با بهره‌وری بالا عملکرد ماشین لباسشویی را ارتقاء می‌دهند اما صدای آن را نه؛ آن‌ها صدا و لرزش ماشین لباسشویی را با استفاده از کمک‌فنرهای اضافه کاهش می‌دهند.

  • فن‌آوری اکوهیبرید

این فن‌آوری سازگاری ماشین لباسشویی با محیط زیست را تضمین می‌کند. با انتخاب حالت Eco Dry در مرحله خشک‌کردن از هوا به جای آب استفاده می‌شود و حالت Normal Dry زمان خشک کردن را کاهش داده و به این ترتیب در وقت و هزینه‌های برق و آب مصرفی شما صرفه‌جویی می‌کند.

  • ماشین لباسشویی ۱۲ کیلویی درب از بالای ال‌جی

این ماشین لباسشویی پریمیوم ال‌جی سرشار از ویژگی‌هایی است که تمام رویاهای شما را برای استفاده و دسترسی‌پذیری آسان و کیفیت شستشوی یک ماشین لباسشویی محقق می‌کنند. این ویژگی‌ها چه هستند؟ چه چیزی این ماشین لباسشویی-خشک‌کن دوقلوی ال‌جی را به یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی تبدیل می‌کند

  • کنترل هوشمند اینورتر

این فن‌آوری انرژی مصرفی را در مقایسه با ماشین‌های لباسشویی معمولی ال‌جی تا ۳۶% کاهش می‌دهد؛ حتی هنگامی که دستگاه خاموش و کابل برق به پریز متصل است برق بسیار کمی وارد ماشین لباسشویی می‌شود.

  • حرکت هوشمند(Smart Motion)

از ترکیب سه حرکت برای شستشوی قدرتمند، چرخش برای جلوگیری از گره خوردن لباس‌ها و تاب‌دادن برای شستشوی ملایم لذت ببرید.

  • توربو درام (TurboDrum)

درام چرخان و تپنده سرسخت‌ترین لکه‌ها و کثیفی‌ها را نیز از بین می‌برد و دیگر نیازی نیست پس از اتمام شستشو لباس‌ها را با نگرانی برای یافتن باقی‌مانده لکه‌ها بررسی کنید.

  • پیش‌شستشوی خودکار(Auto Pre-Wash)

با گزینه پیش‌شستشو دیگر نیازی به لکه‌گیری دستی لکه‌های سرسخت نخواهید داشت زیرا تمام آن‌ها با پیش‌شستشوی ۸ دقیقه‌ای از بین می‌روند.  

تمامی نیازها و انتظارات خود را در بهترین برند ماشین‌ لباسشویی یعنی ال‌جی بیابید زیرا این برند با نوآورای‌های پرشمار و ماشین‌های لباسشویی کارآمد خود از انتظار شما نیز فراتر می‌رود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=74132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.