• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

معرفی ماشین لباسشویی سری WW90T554 سامسونگ

  • کد خبر : 80698
  • 29 آبان 1402 - 13:33
معرفی ماشین لباسشویی سری WW90T554 سامسونگ

مشغله زیاد ما، در بخش‌هایی از زندگی به شکل محسوسی بروز پیدا می‌کند. زمانی که وقت سر خاراندن هم نداریم، عموما نظم بخشی از کارهای روزمره از دست‌مان خارج می‌شود. مثلا زمانی که چند روز پیاپی با خستگی ناشی از ساعت‌ها کار بی‌وقفه به خانه بیاییم، احتمالا پس از چند روز با انبوهی از لباس‌های چرک تلنبار شده و ظرف‌های شسته نشده مواجه می‌شویم.

مشغله زیاد ما، در بخش‌هایی از زندگی به شکل محسوسی بروز پیدا می‌کند. زمانی که وقت سر خاراندن هم نداریم، عموما نظم بخشی از کارهای روزمره از دست‌مان خارج می‌شود. مثلا زمانی که چند روز پیاپی با خستگی ناشی از ساعت‌ها کار بی‌وقفه به خانه بیاییم، احتمالا پس از چند روز با انبوهی از لباس‌های چرک تلنبار شده و ظرف‌های شسته نشده مواجه می‌شویم.

در چنین لحظات ناخوشایندی تنها یک دستگاه‌ جادویی می‌تواند حلال مشکلات باشد، دستگاه هوشمندی که خودش کنترل امور را بدست گرفته و با پیشنهادات و راهکارهای خود در سخت‌ترین لحظات به کمک افراد بیاید.

اگر برای شست‌وشوی لباس‌های خود به دنبال چنین دستگاهی هستید باید به سراغ لباسشویی ۹ کیلویی WW90T554 سامسونگ بروید که با قابلیت‌های هوش مصنوعی خود برای شما همچون یک عصای جادویی عمل می‌کند.

در ادامه بیشتر با این ماشین لباسشویی منحصربه‌فرد سامسونگ آشنا می‌شوید:

شست‌وشوی هوشمند با AI Control

یکی از انتظارات ما از تجربه کاربری با وسایل الکترونیکی، نزدیک‌شدن آن‌ها به عادات و روحیات ماست. ماشین لباسشویی سری WW90T554 با استفاده از ویژگی AI Control و بهره‌گیری از هوش مصنوعی، عادات روزمره شستن لباس‌ها را به خاطر می‌سپارد و بهینه‌ترین و مناسب‌ترین برنامه و عملکرد را به شما پیشنهاد می‌دهد. دو ویژگی این بخش عبارت‌اند از:

  • پیشنهاد چرخه بهینه شست‌وشو (Cycle Suggestion)
  • ·         یادگیری عادات شست‌وشو (Habits Learning)

طراحی دیجیتال

برای اینکه قابلیت‌های هوش مصنوعی این لباسشویی با طراحی آن همخوانی داشته باشد، لازم بود تا تغییراتی در  ظاهر آن اتفاق بیفتد، به همین منظور سامسونگ این سری از محصولات خود را با سر و شکلی جدید طراحی کرده است. لباسشویی WW90T554 سامسونگ برای راحتی هر چه بیشتر کاربران خود به یک نمایشگر لمسی و دیجیتال مجهز شده که تمامی گزینه‌های مورد نیاز را به سرعت در دسترس شما می‌گذارد. در این سری جدید از لباسشویی‌های سامسونگ دیگر خبری از پنل کنترل دکمه‌ای نیست و همه‌ چیز در فرم دیجیتالی خود طراحی و عرضه شده است.

قابلیت Add Wash

اگر پس از شروع فرایند شست‌وشو، یادتان آمد که هنوز یکی دو لباس چرک و کثیف دارید که باید شسته شوند، نیازی به ناراحتی نیست چرا که لباسشویی WW90T554 سامسونگ از قابلیت ادواش (Add Wash) بهره می‌برد. به کمک این قابلیت می‌توانید لباس‌هایی که فراموش کرده‌اید را به لباسشویی اضافه کنید و یا آن دسته از لباس‌هایی که با دست شسته‌اید را به درون دیگ بیندازید.

اینورتر دیجیتال

اگر صدای ماشین لباسشویی‌ برهم زننده آرامش خانه‌تان است، به کمک ماشین لباسشوییWW90T554 سامسونگ می‌توانید این آرامش را به خانه بازگردانید. موتور این لباسشویی مجهز به فناوری اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Technology)، است که تجربه‌ای کم‌صداتر در عین قدرت بیشتر را تجربه کنید. در فناوری اینورتر دیجیتال با بهره‌مندی از آهنرباهای قدرتمند، علاوه بر مصرف انرژی کمتر، عملکرد لباسشویی نیز به میزان قابل توجهی بی‌صداتر می‎شود. این نوع از موتورها دارای ضمانت ۲۰ ساله از سمت تولیدکنندگان هستند که دوام محصول را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

Super Speed

اگر فرصت شما برای شست‌وشوی لباس‌ها کم است، گزینه Super Speed در این سری ماشین لباسشویی، عصای دست شما خواهد بود. با استفاده از این تکنولوژی، شما در ۵۹ دقیقه کل فرایند شست‌وشو را انجام خواهید داد. از طرفی مشخصه Speed Spray ضمن سرعت‌بخشیدن به فرایند شست‌وشو، سرعت چرخش لباس‌ها برای کاهش زمان خشک‌کردن را هم بهبود می‌بخشد.

لکه‌بری

تصور اولیه ما از عملکرد ماشین لباسشویی، نیاز همیشگی به آب گرم است. شما با ماشین لباسشویی سری WW90T554 با قابلیت  Eco Bubble از شست‌وشوی مؤثر حتی در دمای پایین بهره‌مند خواهید بود. در این تکنولوژی انحصاری ماشین لباسشویی‌های سامسونگ، ماده شوینده به حباب تبدیل شده تا با سرعت بیشتری به درون بافت لباس‌ها رخنه کند. این ویژگی باعث می‌شود که در کنار مراقبت از الیاف پارچه، مصرف انرژی به شکل محسوسی کاهش پیدا کند.

لباس‌ها به کمک فناوری Bubble Soak در حباب‌هایی فعال غوطه‌ور می‌شوند تا تمام لکه‌های سخت مثل خون، چای، نوشابه و کثیفی مواد آرایشی و بهداشتی به طور کامل از بافت لباس جدا شوند.

ماشین لباسشویی سری WW90T554 سامسونگ یک همراه هوشمند همه‌کاره است که خیال شما را از تجربه یک شست‌وشوی بی‌نقص و تمیز خلاص می‌کند. با این سری ماشین لباسشویی، شما در کنار لباس‌های تمیزتر، دستگاهی با عمر بیشتر و مصرف انرژی کمتر را هم در کنار خود خواهید داشت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.