• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

معرفی سبک زندگی‌ای بهداشتی‌تر و پایدارتر با دستگاه نوآورانه شستشوی لیوان و فنجان ال‌جی در نمایشگاه CES 2024

  • کد خبر : 82441
  • 30 آذر 1402 - 15:49
معرفی سبک زندگی‌ای بهداشتی‌تر و پایدارتر با دستگاه نوآورانه شستشوی لیوان و فنجان ال‌جی در نمایشگاه CES 2024

LG mycup برای حمایت از روش زندگی سازگارتر نسبت به محیط زیست، زندگی روزمره را برای افرادی که از لیوان‌های شخصی استفاده می‌کنند پاکیزه‌تر و آسان‌تر می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از ماشین ظرفشویی مخصوص و نوآورانه شستشوی لیوان و فنجان خود به نام LG mycup در نمایشگاه CES 2024 رونمایی خواهد کرد. این راهکار نظافتی منحصر به فرد برای ارتقاء بهداشت روزانه مصرف‌کنندگان از فن‌آوری‌های پیشرفته استفاده می‌کند و طراحی پیچیده آن تجسمی از تعهد ال‌جی به پایداری محیط زیست است. با افزایش تعداد مصرف‌کنندگان آگاه به مسائل زیست محیطی که از ماگ‌های دارای عایق حرارتی و یا فنجان‌ها و لیوان‌های شخصی استفاده می‌کنند،LG mycup  با ساده‌تر کردن فرآیند شستشوی لیوان‌ها، مصرف‌کنندگان را به استفاده منظم از لیوان‌های غیر یک بار مصرف تشویق می‌کند.

این ماشین ظرفشویی کاربردی به کاربران اجازه می‌دهد که در هر نوبت، یک لیوان یا ماگ عایق حرارتی را بشویند. برای این کار کافی است که لیوان را داخل دستگاه قرار داده و با استفاده از اپلیکیشن LG mycup یکی از دو نوع چرخه شستشو، شامل شستشوی سریع (Quick Wash) یا شستشوی اضافه (Extra Wash) را انتخاب کنند. سپس فرآیند نظافت به سادگی بر روی پنل نمایشگر بالایی نمایش داده می‌شود تا کاربران بتوانند وضعیت شستشو را بررسی کرده و هنگام اتمام چرخه شستشو از اپلیکیشن یک نوتیفیکیشن پایان دریافت کنند.

هر دو چرخه شستشو برای اطمینان از نظافت کامل و بهداشتی از یک چرخه آب داغ با دمای ۶۵ درجه سلسیوس استفاده می‌کنند. با استفاده از فن‌آوری Bubble Jet چرخه Quick Wash داخل لیوان را در عرض ۳۰ ثانیه تمیز می‌کند. برای نظافت کامل‌تر، خشک کردن و از بین بردن لکه‌های سرسخت‌تر مانند باقی‌مانده‌های لبنیات چرخه Extra Wash برای تمیز کردن و خشک کردن ملایم لیوان از طراحی یکپارچه شامل مرحله خشک کردن با هوا و استفاده از جت آب چند جهته و هوای داغ پر قدرت استفاده می‌کند.

طراحی باریک و جمع و جور LG mycup برای اشغال کمترین فضای ممکن امکان بهره‌برداری حداکثری از فضا بدون کاهش کیفیت عملکرد را فراهم می‌کند. ابعاد کوچک۱ این محصول آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در محیط‌های گوناگون، مانند کافی‌شاپ‌های به روز، دفاتر اداری یا موسسات آموزشی پر‌مشغله تبدیل می‌کند. طراحی مدرن و در عین حال ساده این دستگاه با در نظر گرفتن زیبایی و کارآمدی، به شکلی یکپارچه با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می‌شود.

این محصول نوآورانه، به عنوان بخشی از تعهد ESG ال‌جی، زندگی بهتر برای همه، از فن‌آوری‌های سازگار با محیط زیست مورد استفاده در ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی، برای صرفه‌جویی در مصرف آب استفاده می‌کند. به عنوان مثال، فن‌آوری Bubble-Jet ال‌جی با حفظ استانداردهای پاکیزگی استثنائی۲ به شکل قابل توجهی مصرف آب را کاهش می‌دهد. از این گذشته، هدف LG mycup  این است که تعداد بیشتری از افراد را به استفاده از ماگ‌ها و لیوان‌های شخصی برای سبک زندگی کم-کربن و کاهش زباله‌های حاصل از لیوان‌های یک بار مصرف تشویق کند.

Lyu Jae-cheol  مدیرعامل شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس در این‌باره گفت: “دستگاه شوینده  LG mycup  با ابعاد کوچک و کاربری آسان، با استفاده از توانمندی‌های قدرتمند نظافتی خود، لیوان‌ها را به شکلی سریع و موثر تمیز می‌کند. ما در پیمودن مسیر خود به سوی آینده‌ای پاک‌تر، به توسعه محصولاتی که بر محیط زیست و زندگی روزمره کاربران‌مان اثرات مثبت بگذارد ادامه می‌دهیم. “

بازدیدکنندگان می‌توانند از ۹ تا ۱۲ ژانویه LG mycup را در کنار جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی در غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه CES (مرکز همایش‌های لاس وگاس، سالن مرکزی، ۱۶۰۰۸#) از نزدیک تجربه کنند.

۱ ابعاد محصول: ۲۳۰ میلی‌متر عرض، ۴۲۰ میلی‌متر عمق، ۹۰۰ میلی‌متر ارتفاع (بدون در نظر گرفتن ارتفاع نمایشگر)

۲ نازل bubble jet مورد استفاده در حالت Quick Wash دستگاه ماگ شویی LG mycup در آزمایش میدانی ۱۷ درصد کاهش در میزان مصرف آب ایجاد کرد. بر اساس نتایج تحقیق مشترک با همکاری دانشگاه ملی سئول. ممکن است نتایج بسته به نحوه قرار گیری ماگ‌ها و فاکتورهای محیطی متفاوت باشد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=82441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.