• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت از رئیس بیمارستان تامین اجتماعی دکتر لواسانی تقدیر کرد

  • کد خبر : 14528
  • 23 اردیبهشت 1400 - 2:27
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت از رئیس بیمارستان تامین اجتماعی دکتر لواسانی تقدیر کرد

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامه ای از تلاش ها و زحمات رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شهید دکتر لواسانی تهران درحوزه رسیدگی و خدمت رسانی به بیماران تقدیر کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در نامه ارسالی طاهر موهبتی، معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به دکتر سید علی جمالیان، رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شهید دکتر لواسانی تهران آمده است:

خدمت به مردم، ردای پرافتخاری است بر دوش خدمتگزاران صدیقی که خود را وقف بیماران و دردمندن می نمایند، آنان که نوع دوستی و انسانیت را سرلوحه کارهای خود قرار می دهند. توفیقات حوزه سلامت برای خدمت رسانی مناسب به آحاد جامعه به ویژه در این برهه از زمان که درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستیم، مرهون تلاش و زحمات این مجاهدان خستگی ناپذیر است. از این رو ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات درماه تهذیب و تزکیه نفس و تبریک عیدسعید فطر، لازم می دانم به پاس تلاش و همکاری موثر و ارزشمند جنابعالی با معاونت حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همراهی و پیگیری امور مرتبط با بیماران معرفی شده از سوی این معاونت، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون شما را مسئلت می نمایم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.