• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

معاون امور شعب بانک ملی ایران: مشتری سرمایه بانک است

  • کد خبر : 76209
  • 06 شهریور 1402 - 15:32
معاون امور شعب بانک ملی ایران: مشتری سرمایه بانک است

عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد حوزه ها و شعب ممتاز استان تهران این بانک گفت: «مشتری» و «اعتماد مشتری» سرمایه های بانک و عامل موفقیت و تعالی خانواده بزرگ بانک ملی ایران هستند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در این همایش ضمن بررسی وضعیت بانک در مدیریت بهینه منابع و مصارف، عملکرد واحدهای صف در منطقه تهران، ظرفیت های بازار در منطقه تهران و وضعیت سپرده های ارزی و ریالی افزود: هدف از برگزاری این همایش، خروج یک راهکار و برنامه عملیاتی برای برون رفت از چالش های پیش روی بانک است و در دوره جدید باید عزت و اقتدار مدیران بانک به طور محسوسی ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: در همین راستا اختیارات معاونین شعیب به روسای ادارات تفیذ شده و اختیارات روسای حوزه و شعب باید در سطحی باشد که در مقام مدیرعامل بانک با مشتری ارتباط گرفته و گفت و گو کنند.

مونسان با بیان اینکه مدیریت دارایی و بدهی یکی از اصول اداره موسسه اقتصادی است، ادامه داد: ابتکار عمل مهم است. ما تفیذ اختیار به مدیران بانک را بیشتر کرده ایم و انتظار داریم این ابتکار عمل را از مدیران و همکارانم بیش از پیش شاهد باشیم.

معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره بر اهمیت جایگاه شعب بانک در سطح تهران تاکید کرد: پایتخت ظرفیت و پتانسیل بالایی به لحاظ اقتصادی دارد و ادارات امور شعب بانک در استان می توانند محرکه اقتصاد کشور باشند و این مهم با تلاش همکاران پرتلاشم قابل دسترسی است.

وی مشتریان خاص را یک فرصت و غنیمت بزرگ برای بانک و شعب برشمرد و گفت: مشتریان خاص می توانند یک فرصت حتی برای عبور بانک از دوران های بحران باشند و چه بسا مشتری خود واسطه ای برای جذب مشتری دیگر و جذب منابع جدید باشد.

مونسان بیان کرد: یک بانکدار حرفه ای باید در طول روز به مشتریان خود سرکشی کند و مشتری مداری یقینا تاکنون سرلوحه همکارانم در سطح شعب بوده و از این پس نیز ارتقای تعاملات با مشتریان سرلوحه آنها خواهد بود.

در پایان نیز روسای حوزه ها و شعب دیدگاه ها و پیشنهادهای خود درباره جذب منابع، مدیریت دارایی و بدهی، ارتقای اصول مشتری مداری، راهکارهای توسعه خدمت رسانی به مشتری در شعب و… را بیان کردند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=76209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.