• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

مزایده خودروهای سواری خارجی از فردا کلید می خورد

  • کد خبر : 55417
  • 06 مهر 1401 - 16:51
مزایده خودروهای سواری خارجی از فردا کلید می خورد

فرآیند برگزاری مزایده فوق العاده خودروهای سواری با تشکیل جلسه با دستگاه های ذی ربط وارد مرحله نهایی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه نهایی فروش یکهزار و ۶۲ خودروی سواری رسوبی وارداتی بنادر و گمرکات با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط، در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد.

سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با تشریح اقدامات صورت گرفته، بیان کرد: با همدلی و مساعی شبانه روزی همکارانم و دستگاه های مرتبط، امکان اجرای حکم مقام قضایی برای فروش این خودروها فراهم شده است.

اجتهادی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده و مصوبات جلسات با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط، این خودروها از پرداخت هزینه های مربوط به اسقاط، انبارداری، حقوق ورودی، مبالغ ترخیص و خدمات گمرکی معاف شدند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه پرداخت هزینه های کارشناسی قیمت و مربوط به استاندارد و همچنین محیط زیست به عهده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است، افزود: به منظور سهولت برندگان مزایده، پس از احراز محل سکونت، به عنوان یک موضوع تشویقی، پلاک خودرو در همان محل نگهداری خودرو تحویل خریداران و فرایند شماره گذاری با هماهنگی پلیس راهور انجام خواهد شد.

وی زمان بازدید خودروها را از هفتم تا دوازدهم مهر ماه اعلام و اضافه کرد: از هفتم تا پانزدهم مهر ماه افراد دارای امضای الکترونیکی می توانند با مراجعه به سامانه تدارکات دولت(ستاد) قیمت های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

اجتهادی در پایان تصریح کرد: برابر با برنامه زمان بندی شده، برندگان مزایده فوق العاده ۵۶۵ فروش خودروهای سواری خارجی در شانزدهم مهرماه از طریق تارنمای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=55417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.