• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

«مرکز تماس مشتریان»، اهرمی قدرتمند برای «مدیریت تجربه مشتریان»

  • کد خبر : 54403
  • 20 شهریور 1401 - 16:44
«مرکز تماس مشتریان»، اهرمی قدرتمند برای «مدیریت تجربه مشتریان»

سرپرست حوزه معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در بازدید از مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست، این مرکز را منبع کلیدی اطلاعات و اهرم قدرتمندی برای ایجاد و مدیریت تجربه مشتریان برشمرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ صبح امروز بیستم شهریور ماه ۱۴۰۱ محمد احمدی از مرکز تماس مشتریان (سامانه ۱۹۳) بازدید و به بررسی و ارزیابی فرایندهای پاسخگویی به مخاطبان پرداخت.  
سرپرست حوزه معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ضمن گفتگو با اپراتورهای سامانه ۱۹۳ و بررسی فرایند پاسخگویی خواستار افزایش اپراتور‌های این سامانه برای پاسخگویی بهتر و بیشتر به مردم شد. 
وی با بیان اینکه مرکز تماس شرکت ملی پست باید یشتر بر توانمندسازی کارشناسان خود تمرکز کند، افزود: «کارشناسان و اپراتورهای مرکز تماس باید آموزش‌های لازم در حوزه مهارت های ارتباطی برای پاسخگویی کامل و ارتباط مطلوب با مشتریان را کسب کنند.»
احمدی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شبکه پستی کشور ارتقای مشتری مداری و کیفیت خدمات است، بر پاسخگویی به موقع به ابهامات، انتظارات و برآورده ساختن نیاز مشتریان تاکید کرد.
مشتریان شرکت ملی پست می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۷ شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=54403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.