• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت امور شعب بانک ملی ایران برگزار شد

  • کد خبر : 74847
  • 16 مرداد 1402 - 20:33
مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت امور شعب بانک ملی ایران برگزار شد

مراسم معارفه حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به سرپرستی معاونت امور شعب این بانک با حضور مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل بانک، برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این جلسه، ضمن تقدیر از عملکرد محمدنور آزادی معاون سابق امور شعب و بازاریابی منطقه یک، محمد نجف زاده معاون سابق امور شعب و بازاریابی منطقه دو و بیژن مقدم بیرانوند معاون سابق امور شعب و بازاریابی تهران، گفت: احیای مجدد معاونت امور شعب بر اساس نیازها و شرایط روز، با هدف کارایی و پویایی سازمانی و در راستای خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مردم عزیز کشورمان و مشتریان بانک می‌باشد. وی در ادامه ضمن تأکید بر مدیریت بهینه منابع و مصارف، استفاده از تکنولوژی و ارائه خدمات مبتنی بر وب بیان کرد: ما شاهد بودیم که هر سه معاون سابق، تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیری را برای ارتقای سهم بانک از بازار و بهبود وضعیت نقدینگی، به کار بستند.

وی افزود: در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه همکاران صف و ستاد، در سال گذشته عملکرد خوبی به ثبت رسید و موفق به افزایش سهم بانک از بازار شدیم و امیدوارم این روند در سال جاری نیز با قدرت بیشتری ادامه یابد.

وی ادامه داد: با این وجود به دلیل ضرورت هماهنگی‌های بیشتر با بخش ستاد، این ساختار سه‌گانه در قالب معاونت شعب احیا شد تا برنامه‌ها و سیاست‌های کلان با هماهنگی منسجم‌تری در شعب سراسر کشور به اجرا در آید.

مدیر عامل بانک ملی ایران با تأکید بر خوشنامی و توان و تجربه حسن مونسان سرپرست جدید این معاونت، گفت: بانک ملی ایران از گنجینه بزرگ نیروی انسانی برخوردار است و از این نظر در شبکه بانکی بی‌نظیر است و از این رو تأکید من بر استفاده از نیروهای باتجربه و متخصص این بانک برای تصدی مسؤولیت‌ها است.

مدیر عامل بانک بیان کرد: پایش عملکرد بخش‌های جدید ایجاد شده و برنامه‌های به اجرا درآمده ضروری است و تداوم هر ساختار جدید یا هر سیاست و برنامه‌ای، باید با توجه به بازدهی‌های حاصل شده از آن، بررسی شود. نجارزاده با تأکید بر جوانگرایی در بانک ملی ایران، افزود: جانشین‌پروری مسئله ضروری است که از امروز باید به فکر آن بود و با تقویت رویکرد جوانگرایی چه در واحدهای ستاد و چه در واحدهای صف، امکان رشد و ارتقای مدیرانی را فراهم نمود تا بتوانندضرورت‌های مدیریتی آینده را در بانک ملی ایران برآورده سازند.

حسن مونسان عضو هیأت مدیره و سرپرست معاونت شعب بانک نیز در این مراسم با تشریح برنامه‌های خود در این معاونت گفت: بانک ملی ایران جایگاه ویژه‌ای در نظام بانکی کشور دارد و از همین رو با توجه به شرایط و مشکلات کشور، دولت محترم سیزدهم نیز نگاه ویژه‌ای به این بانک برای تحقق اهداف و برنامه‌های خود دارد که باید با همه توان در جهت برآورده کردن این انتظارات برای حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم، تلاش کرد.

وی با تأکید بر ظرفیت‌های عظیم بانک ملی ایران در بخش‌های مختلف، بیان کرد: ظرفیت‌های فراوانی در بخش مشتریان وجود دارد که می‌توان با ارائه خدمات بهتر و برآورده کردن نیاز آنها، از این ظرفیت بزرگ در جهت جذب منابع بیشتر، استفاده کرد.

محمدنور آزادی معاون سابق امور شعب و بازاریابی منطقه یک، محمد نجف زاده معاون سابق امور شعب و بازاریابی منطقه دو و بیژن مقدم بیرانوند معاون سابق امور شعب و بازاریابی تهران نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوران مسؤولیت خود برای سرپرست جدید معاونت شعب بانک، آرزوی موفقیت کردند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=74847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.