• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

مخازن سوخت نفت و گاز بیش از ۷۱ درصد پر هستند/ اعلام آمادگی برای دریافت برق تولیدی صنایع

  • کد خبر : 28766
  • 13 آبان 1400 - 18:51
مخازن سوخت نفت و گاز بیش از ۷۱ درصد پر هستند/ اعلام آمادگی برای دریافت برق تولیدی صنایع

رویداد خبر – سخنگوی صنعت برق گفت: آمادگی رایزنی با وزارت صمت در حوزه‌های تأمین انرژی صنایع را داریم تا با اقداماتی که صورت می‌گیرد تأمین انرژی این بخش را هم داشته باشیم.

رویداد خبرمصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگو با میزان، در مورد احتمال اعمال محدودیت‌های برقی در زمستان، گفت: در حال حاضر با هماهنگی وزارت نفت تدارک خوبی دراین‌باره انجام‌ شده است که این اقدامات باید استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: مخازن سوخت نفت و گاز ما در حال حاضر بیش از ۷۱ درصد پر هستند که نسبت به سال گذشته  حدود ۴۰۰ میلیون لیتر مخازن بیشتری را داریم.

سخنگوی صنعت برق افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در اثر افزایش گاز در مصارف خانگی و تجاری و صنایع کوچک اتفاق‌ می‌افتد و حجم مصرف گاز افزایش‌ می‌یابد،  قطعاً سوخت گاز تقریبی نیروگاه کاهش‌ می‌یابد لذا ما مجبور هستیم از سوخت پشتیبان استفاده کنیم.

رجبی مشهدی بیان کرد: تا زمانی که روند سوخت‌رسانی همچون الآن در کشور مطلوب باشد ان‌شاءالله در روز‌های سرد زمستان مشکلی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: آمادگی رایزنی با وزارت صمت در حوزه‌های تأمین انرژی صنایع را داریم تا با اقداماتی که صورت‌ می‌گیرد تأمین انرژی این بخش را هم داشته باشیم.

سخنگوی صنعت برق افزود: امیدواریم این هماهنگی‌ها منجر به این شود که در زمستان پیش رو و هوای سردی که برای ۲ الی ۳ ماه آینده پیش‌بینی‌شده، در تأمین برق مشترکان مشکلی نداشته باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=28766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.