• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

مجوز قبولی اتکایی از خارج بیانگر توان وساختار استاندارد بیمه رازی

  • کد خبر : 78506
  • 19 مهر 1402 - 15:41
مجوز قبولی اتکایی از خارج بیانگر توان وساختار استاندارد بیمه رازی

مدیر بیمه‌های اتکایی بیمه رازی توسعه فعالیت‌های اتکایی شرکت را مهم‌ترین برنامه این مدیریت بیان و خاطرنشان کرد: دریافت مجوز قبولی اتکایی از خارج توسط بیمه رازی بیانگر توان و ساختار استاندارد این شرکت می باشد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی زین‌ساز- مدیر بیمه های‌ اتکایی بیمه رازی که مهمان هفتاد و هشتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، بیان کرد: شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ توانست برای سومین سال پیاپی، مجوز قبولی اتکایی خود را از بیمه مرکزی دریافت کند که بعد از این مهم، مجوز قبولی اتکایی از خارج در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: دریافت مجوز قبولی از داخل دارای شرایط و ضوابط خاصی است که دارا بودن این مجوز نقطه سرآغاز دریافت مجوز قبولی از خارج است.

مدیر بیمه‌های اتکایی بیمه رازی یادآور شد: بیمه رازی در راستای توسعه حوزه اتکایی، رشد و بالندگی نیروی انسانی و ایجاد بازارهای جدید در فضای بین المللی، دریافت مجوز اتکایی از خارج را در دستور کار قرار داد که در حال حاضر بیمه رازی جزء پنج شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه محسوب می‌شود که دارای مجوز قبولی اتکایی از خارج است و این موضوع بیانگر توان و قدرت شرکت بیمه
رازی دارد.

زین‌ساز افزود: دارای بودن چنین مجوزی بیانگر آن است که شرکت بیمه رازی دارای توان پوشش ریسک‌های پذیرفته است و در کنار آن دارای نیروی انسانی مجرب و توانا و دارای طرح کسب و کار مدون و مشخص برای هر بازار بین المللی است.

او خاطرنشان کرد: در حالی که تنها پنج شرکت مجوز قبولی اتکایی از خارج را دارند، چنین شرایطی فضای بسیار مناسبی را در مذاکرات و معرفی توانمندی‌ها برای شبکه فروش فراهم خواهد کرد.

مدیر بیمه‌‌های اتکایی بیمه رازی تصریح کرد: در سال‌های اخیر به واسطه تحریم‌ها، از فضای بین المللی تا حدودی فاصله گرفتیم که با توجه به دریافت چنین مجوزی، مذاکرات بین المللی تشدید شده و هر کدام از مذاکرات و مکاتبات برخط دوره آموزشی و درسی برای همکاران و نیروی
انسانی است.

زین‌ساز اثر تحریم در ورود شرکت به بازارهای بین المللی را بسیار مؤثر دانست و گفت: در شرایط تحریمی نگاه ویژه‌ای به کشورهای همسایه و همینطور روسیه وجود دارد که در مورد بازار روسیه شرایط بسیار مناسبی برای حضور شرکت‌های بیمه‌ای ایران
وجود دارد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه آینده مدیریت بیمه‌های اتکایی چه خواهد بود؟ بیان کرد: توسعه و رشد فعالیت‌های بیمه‌های اتکایی بیمه رازی با تکیه بر افزایش سطح تعاملات با دیگر شرکت‌ها و رشد نیروی انسانی شرکت یکی از مهم‌ترین اهداف این مدیریت است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.