• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه حکمت در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

  • کد خبر : 74114
  • 02 مرداد 1402 - 15:18
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه حکمت در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه حکمت صبا در روز شنبه ۳۱ تیر ماه با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی ، علی استادهاشمی معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوی اسلامی ایران ، نماینده بیمه مرکزی ، نماینده شرکت فرابورس ، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و اعضای هیات مدیره در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید .

با توجه به گزارش عملکرد هیات مدیره ، نیما مومنی زاده مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا ضمن اشاره به اقدامات خوب شرکت در یکسال گذشته ، به رشد حق بیمه تولیدی از سوی شرکت و نیز کنترل خسارت در این مدت اشاره کرد. وی با تشریح اینکه شرکت بازدهی مناسبی در حوزه سرمایه گذاری را تجربه نموده است ، گفت : این بازدهی در کنار کنترل حساب شده هزینه های شرکت ، نشانگر عملکرد خوب این شرکت در حوزه های مختلف در یکسال اخیر می باشد.

لازم به توضیح است ، نظر به گزارش عملکرد هیات مدیره ، شاخص های کلیدی شرکت بیمه حکمت صبا طی سال ۱۴۰۱ ، رکوردهای جدیدی را در این شرکت ثبت نموده به طوریکه رشد فروش ۸۱درصد افزایش و نسبت خسارت ۵۴درصد نسبت به سال قبل ثابت بوده است .

همچنین ضریب خسارت کاهش ۳ درصدی را تجربه نموده است .

آمارها نیز نشان می دهد که درآمدهای سرمایه گذاری و غیرعملیاتی شرکت بیمه حکمت صبا ، با بازده مناسب ۶۰درصدی مواجه گردیده است.گفتنی است ، پس از استماع گزارش هیات مدیره در مورد صورت های مالی ، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل، انتخاب روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت ، تعیین پاداش هیات مدیره مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ و حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره برای سال ۱۴۰۲ مطرح و مورد تصویب واقع گردید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=74114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.