• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

قرارداد ساخت بیش از ۱۰هزار خانه در هرمزگان بسته شد

  • کد خبر : 83816
  • 27 دی 1402 - 16:11
قرارداد ساخت بیش از ۱۰هزار خانه در هرمزگان بسته شد

قرارداد ساخت ۱۰هزار و ۹۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به مبلغ بیش از ۴۹ هزار میلیارد ریال توسط بانک مسکن هرمزگان بسته شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با حضور در غرفه این بانک در نمایشگاه ملی اصول بهسازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مدیریت در بخش نهضت ملی مسکن گفت: بانک مسکن استان تا کنون موفق شده است برای ساخت هشت هزار و ۳۴ واحد مسکونی تسهیلاتی به مبلغ ۱۹ هزار و ۹۸ میلیارد ریال پرداخت کند.

وی ابراز امیدواری کرد تمامی سیاستهای دولت و بانک مرکزی در حوزه مسکن به ویژه طرح نهضت ملی که مهمترین طرح اجرایی دولت مردمی است عملیاتی شود. مدیر شعب استان در ادامه گفت: بانک مسکن تنها بانک تخصصی دولتی در زمینه مسکن است که می تواند خدمات و تسهیلات متنوعی به کارکنان و اعضای سازمان نظام مهندسی ارائه دهد، بطوریکه اعضای سازمان نظام مهندس می‌توانند علاوه بر بهره مندی از خدمات بانک مسکن از انواع تسهیلات قابل پرداخت در حوزه مسکن و ساختمان نیز بهره مند شوند.

دکتر حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی کل کشور نیز که در غرفه بانک مسکن استان حضور یافته بود؛ از حمایت‌های بانک مسکن در تحقق اهداف دولت سیزدهم در بخش توسعه مسکن و به ویژه ابرپروژه طرح نهضت ملی قدردانی کرد. وی گفت: سازمان نظام مهندسی کل کشور این آمادگی را دارد هرگونه همکاری با بانک مسکن در راستای تحقق رسالت‌ها و اهداف را داشته باشد.

نمایشگاه و همایش ملی اصول بهسازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها بیستم و بیست و یکم دی ماه سال جاری با حضور اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی و روسای سازمان نظام مهندسی استانها، انبوه سازان، شرکتهای ساختمانی و سایر فعالان این بخش در بندرعباس برگزار شد و کارکنان بانک مسکن استان نیز با برپایی غرفه به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان از نمایشگاه پرداختند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.