• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

فعالیت شعبه تربت جام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ساختمان جدید آغاز شد

  • کد خبر : 64718
  • 26 بهمن 1401 - 15:29
فعالیت شعبه تربت جام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ساختمان جدید آغاز شد

همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با حضور تعدادی از مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ساختمان جدید شعبه تربت جام در استان خراسان رضوی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در راستای تکریم مشتریان بانک، ساختمان جدید شعبه تربت جام که بر اساس اصول هویت بصری جدید بانک طراحی شده، با حضور «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها، «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی، «علی قاسمی» سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی و جمعی از مدیران شهرستان تربت جام افتتاح شد.
ساختمان جدید شعبه تربت جام در مجاورت میدان قدس این شهرستان قرار دارد و با دارا بودن محیطی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و بهره‌گیری از همه استاندارهای لازم آماده ارائه خدمت به مردم شریف این شهرستان است.
شایان ذکر است شهرستان تربت جام قریب به ۳۰۰هزار نفر جمعیت دارد و افتتاح ساختمان جدید شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این شهر می‌تواند در ارائه خدمت بهتر و کامل‌تر به مشتریان بانک و در ادامه آن، پیشبرد اهداف بانک، بسیار مفید و مؤثر باشد. گفتنی است شعبه تربت جام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا کنون بیش از ۱۵هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مشتریان بانک پرداخت کرده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=64718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.