• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

فعالیت بانک پاسارگاد در بهار ۱۴۰۲؛ از افزایش درآمد گزارش فعالیت ماهانه “وپاسار” تا افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی این بانک

  • کد خبر : 71267
  • 21 خرداد 1402 - 14:06
فعالیت بانک پاسارگاد در بهار ۱۴۰۲؛ از افزایش درآمد گزارش فعالیت ماهانه “وپاسار” تا افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی این بانک

بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” در گزارش ماهانه منتهی به ۳۱اردیبهشت‌ماه۱۴۰۲ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد و درآمد اوراق بدهی را ارائه می‌کند.

بر اساس این گزارش، درآمد تسهیلات اعطایی بیشترین گزینه درآمدی برای بانک پاسارگاد بوده است که رقم ۵٫۷۲۰ میلیارد تومانی را به ثبت می‌رساند. وضعیت تسهیلات اعطایی در فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، سلف، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده است. درآمد تسهیلات اعطایی در فروردین‌ماه‌۵٫۵۹۴ میلیارد تومان بوده که در اردیبهشت ماه ۲٫۲درصد رشد درآمدی نسبت به فروردین‌ماه سال جاری دارد.
درآمد کارمزدها دومین گزینه از مجموع درآمد حاصله این بانک، رقم ۳۳۵ میلیارد تومان را به‌ثبت می‌رساند، این رقم نسبت به ماه قبل که ۲۲۹ میلیارد تومان بوده رشد ۴۶درصدی را نشان می‌دهد.
درآمد سپرده‌گذاری در اردیبهشت ماه امسال ۷۱ میلیارد تومان و درآمد ناشی از اوراق بدهی نزد این بانک نیز ۶۵ میلیارد تومان از مجموع گزینه درآمدی این نماد بورسی به حساب می‌آید. 
مجموع درآمد عملیاتی محقق شده نماد وپاسار از تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری‌ها، اوراق بدهی و کارمزدها در اردیبهشت‌ماه، ۶٫۱۹۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل آن رشد ۱٫۵درصدی داشته است.
بانک پاسارگاد در بخش درآمد حاصل از تسهیلات در بخش مرابحه ۳٫۴۶۸ میلیارد تومان و در بخش فروش اقساطی ۱٫۵۱۷ میلیارد تومان بیشترین درآمد از تسهیلات اعطایی را به دست آورده است. تسهیلات ارزی نیز ۴۹۵ میلیارد تومان را در اردیبهشت‌ماه به خود اختصاص داده است.
افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی پاسارگاد 
با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ سوم‌خردادماه۱۴۰۲ و باستناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۹/۱۰/۱۴۰۰، جلسۀ هیئت‌‌مدیره به‌منظور تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه شرکت از ۲۷۲٫۹۶۹٫۰۰۰ میلیون ریالی به مبلغ ۳۲۲٫۹۶۹٫۰۰۰ میلیون ریالی از محل آورده نقدی به مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان در روز ۱۷خرداد ماه‌۱۴۰۲ برگزار گردید.
افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد و افزایش درآمد عملیاتی محقق شده این بانک از دستاوردهای قابل توجه “وپاسار” در بهار ۱۴۰۲ بوده است.

گزارش فعالیت بانک پاسارگاد با نماد ” وپاسار” در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ 

منبع خبر:  نبض بورس

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=71267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.