• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

فروش ۹۷ درصدی کالاهای در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

  • کد خبر : 77331
  • 27 شهریور 1402 - 7:49
فروش ۹۷ درصدی کالاهای در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از طریق مزایده‌های الکترونیک و حراج‌های برخط خرده‌فروشی، ۹۷ درصد کالاهای در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به فروش رفته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایرنا، سید عبدالمجید اجتهادی در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیران کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیست و ششمین حراج خرده‌فروشی برخط اموال تملیکی آغاز شده و سعی ما این است که در چارچوب قانون از رسوب کالا در انبارهای این سازمان در کشور جلوگیری شود.

وی افزود: از جمله موفقیت های دولت سیزدهم می توان به شفافیت، نگهداری صحیح کالا، تعامل بین دستگاه‌های مختلف، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و تعیین تکلیف کالاها در کمترین زمان ممکن اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: در این دوره تعامل مطلوبی بین قوه مجریه و قوه قضاییه شکل گرفته به گونه‌ای که از ابتدای کارکرد دولت سیزدهم تاکنون، حدود ۳۰ برابر ۲۹ سال گذشته کالاها در این سازمان تعیین تکلیف شده است.

اجتهادی اضافه کرد: طی همین مدت، با افزایش ۱.۵ برابری مساحت انبارهای نگهداری کالا در این سازمان نسبت به ۳۰ سال گذشته مواجه هستیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=77331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.