• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

فروش ارز اربعین در باجه ارزی فرودگاه امام خمینی (ره) و شعب منتخب بانک پارسیان

  • کد خبر : 75348
  • 24 مرداد 1402 - 15:59
فروش ارز اربعین در باجه ارزی فرودگاه امام خمینی (ره) و شعب منتخب بانک پارسیان

بانک پارسیان به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تأمین ارز موردنیاز زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، با ایجاد باجه ارزی ویژه خود در فرودگاه امام خمینی طبق بخشنامه بانک مرکزی اقدام به فروش ارز به میزان ۲۰۰ هزار دینار عراق به هریک از متقاضیان می‌کند.

همچنین شعب منتخب بانک پارسیان در سراسر کشور و صرافی این بانک نیز به‌منظور تسهیل شرایط عزیمت زائران حسینی به کربلای معلی طبق بخشنامه بانک مرکزی اقدام به فروش ارز کرده و زائران اربعین با ارائه مدارک لازم می‌توانند ارز موردنیاز خود را دریافت کنند.
سرپرستان خانوار می‌توانند به‌منظور خرید ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان بالای ۵سال) از تاریخ ۲۸ مردادماه لغایت۱۴ شهریورماه ۱۴۰۲ با در دست داشتن مدارک هویتی خود و اعضای خانواده و ارایه پرینت ثبت‌نام در سامانه سماح و اخذ کد رهگیری ۱۰ رقمی، به شعب منتخب بانک پارسیان در سراسر کشور و یا باجه فروش ارز این بانک در فرودگاه امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.
گفتنی است؛ بانک پارسیان برای هشتمین سال پیاپی است که در جهت خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به زائران اربعین، اقدام به تأمین و عرضه ارز موردنیاز زائران کربلای معلی در اربعین نموده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=75348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.