• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

فجر ملی / بانک ملی ایران حامی اشتغالزایی جوانان

  • کد خبر : 84731
  • 14 بهمن 1402 - 13:26
فجر ملی / بانک ملی ایران حامی اشتغالزایی جوانان

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود طی سال های گذشته، با پرداخت و توزیع عادلانه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان و جامعه هدف سازمان‌های حمایتی، گام های مهمی به منظور ایجاد فرصت های اشتغالزایی و توسعه طرح های خود اشتغالی فراگیر ملی برداشته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی به منظور حمایت و توان بخشی به طرح های خود اشتغالی فراگیر ملی و مشاغل خانگی و همچنین توسعه بازارهای کسب و کار از ابتدای تیرماه ۱۴۰۱ تا پایان دی ماه امسال (۱۴۰۲) در مجموع ۲۵۳ هزار و ۳۰۹ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۲۲۸ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و گروه های هدف سازمان های حمایتی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

لازم به یاد آوری است، بانک ملی ایران طی ۱۰ ماه امسال، در مجموع تعداد ۹۸ هزار و ۲۶ فقره تسهیلات خود اشتغالی به ارزش ۱۲۱ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال به گروه های هدف سازمان های حمایتی و متقاضیان اشتغالزایی پرداخت کرده است.

افزون بر این، پرداخت تسهیلات به اشتغال زندانیان از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در مدت یاد شده در راستای حمایت از بازار کسب و کار و خوداشتغالی در کشور است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=84731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.