• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

عملکرد موفق فولاد خوزستان در ۳ ماهه نخست سال جاری

  • کد خبر : 72472
  • 09 تیر 1402 - 8:35
عملکرد موفق فولاد خوزستان در ۳ ماهه نخست سال جاری

شرکت فولاد خوزستان با نماد بورسی «فخوز» در ۳ ماهه نخست سال جاری، عملکرد بسیار موفقی در حوزه رشد تولید و فروش داشته است. درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در ۳ ماهه نخست سال جاری به ۲۱ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسیده که رشد ۶۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

در ۳ ماهه نخست سال «مهار تورم، رشد تولید»، فولاد خوزستان موفق به تولید حدود ۶۲۰ هزار تن شمش فولادی (بیلت و بلوم) شده که حاکی از رشد ۲۴ درصدی تولید این محصول نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

همچنین در فصل بهار سال جاری، تولید گندله در شرکت فولاد خوزستان با رشد ۴۴ درصدی به بیش از ۱ میلیون و ۶۷۷ هزار تن رسیده است.

تناژ فروش فولاد میانی (بیلت، بلوم و اسلب) فولاد خوزستان در بازارهای داخلی و خارجی در ۳ ماهه نخست ۱۴۰۲، حدود ۱ میلیون و ۵۰ هزار تن بوده که رشد ۳۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

شاخص تامین نیاز بازار داخلی توسط فولاد خوزستان، یعنی تزریق فولاد میانی به بازار داخلی، در ۳ ماهه نخست امسال حدود ۶۵۴ هزار تن بوده که حاکی از رشد خیره‌کننده ۷۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

تنها در خرداد سال جاری، شرکت فولاد خوزستان بیش از ۲۷۰ هزار تن فولاد میانی در بازار داخلی به فروش رسانده است که رشد قابل توجه ۹۲ درصدی را نسبت به خرداد سال گذشته نشان می‌دهد.

درآمد فروش محصولات فولاد خوزستان در خرداد امسال نیز به ۸۴۵۲ میلیارد تومان رسیده که بعد از درآمد فروش ۸۴۷۳ میلیارد تومانی در اسفند ۱۴۰۰، بالاترین درآمد فروش ماهانه در تاریخ این شرکت است. درآمد فروش فولاد خوزستان در خرداد امسال، ۴۰ درصد بیش از ماه مشابه سال قبل بوده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=72472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.