• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

عملکرد موفق شرکت آهن و فولاد ارفع در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل

  • کد خبر : 74673
  • 14 مرداد 1402 - 13:53
عملکرد موفق شرکت آهن و فولاد ارفع در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل

شرکت آهن و فولاد ارفع در ۴ ماهه نخست سال جاری جهش درآمد فروش صادرات و تولید را تجربه کرده است و از حیث تمامی شاخصهای تولید و ،فروش عملکرد موفقی داشته است.

شرکت آهن و فولاد ارفع با رشد ۶۰ درصدی درآمد فروش و جهش در حجم تولید و صادرات، عملکرد موفقی در چهار ماهه نخست سال جاری داشته است.

با رشد ۶۰ درصدی درآمد فروش، شرکت موفق شد مبلغ ۶۵۱۸ میلیارد تومان به عنوان درآمد فروش محصولات خود را به دست آورد که نشان‌دهنده رشد قابل توجه و پررنگ این شرکت می‌باشد.

همچنین، در حوزه تولید نیز موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورد. حجم تولید آهن اسفنجی با رشد ۱۵٫۴ درصدی به ۴۲۵،۲۴۳ تن و حجم تولید شمش فولادی با رشد ۹٫۳ درصدی به ۳۱۱،۶۶۰ تن افزایش یافت. این افزایش نشان‌دهنده کارآمدی بخش تولید و تلاش‌های فراوان کارکنان این شرکت می‌باشد.

همچنین، در زمینه فروش محصولات، شرکت آهن و فولاد ارفع با رشد ۷٫۴ درصدی در حجم فروش شمش فولادی که به ۲۹۷،۷۴۰ تن رسید، عملکرد قابل قبولی داشته است.

علاوه بر این، حجم صادرات شمش فولادی نیز با رشد ۴۷ درصدی به ۱۴۴،۸۶۵ تن افزایش یافته است که نشان می‌دهد شرکت بازارهای جدیدی را هم به خوبی درک کرده و توانسته است به نقاط جدیدی صادرات داشته باشد.

به این ترتیب، شرکت آهن و فولاد ارفع با عملکرد موفقی در تمامی شاخص‌های تولید و فروش، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های صنعتی در کشور، می‌تواند در پیشبرد اهداف خود و تحقق رشد و توسعه صنعت آهن و فولاد نقش موثری ایفا کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=74673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.