• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

عملکرد عالی فولاد خوزستان در ۴ ماهه نخست ۱۴۰۲

  • کد خبر : 74239
  • 04 مرداد 1402 - 14:22
عملکرد عالی فولاد خوزستان در ۴ ماهه نخست ۱۴۰۲

شرکت فولاد خوزستان (نماد بورسی فخوز) علی‌رغم محدودیت‌های برق در خرداد و تیرماه سال جاری، عملکرد بسیار موفقی در ۴ ماهه نخست امسال داشته و رشد قابل توجه تولید، حجم فروش و درآمد فروش را تجربه کرده است.

درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در ۴ ماهه نخست سال جاری به ۲۵ هزار و ۷۷۷ میلیارد تومان رسیده که رشد خیره‌کننده ۶۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

از ابتدای فروردین تا انتهای تیرماه سال جاری، فولاد خوزستان موفق به تولید حدود ۷۴۴ هزار تن شمش فولادی (بیلت و بلوم) شده که حاکی از رشد ۲۹ درصدی تولید این محصول نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

همچنین در ۴ ماهه ابتدایی امسال، تولید گندله در شرکت فولاد خوزستان با رشد ۳۹ درصدی به بیش از ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تن رسیده است.

تناژ فروش فولاد میانی (بیلت، بلوم و اسلب) فولاد خوزستان در بازارهای داخلی و خارجی در ۴ ماهه نخست ۱۴۰۲، حدود ۱ میلیون و ۲۰۹ هزار تن بوده که رشد ۲۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

شاخص تامین نیاز بازار داخلی توسط فولاد خوزستان، یعنی تزریق فولاد میانی به بازار داخلی، در ۴ ماهه نخست امسال بیش از ۷۹۵ هزار تن بوده که حاکی از رشد قابل توجه ۴۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

همچنین در ۴ ماهه ابتدایی امسال، حجم فروش کل محصولات فولاد خوزستان با رشد ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به بالغ بر ۱ میلیون و ۳۶۲ هزار تن رسیده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=74239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.