• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

عبور از رکورد حد نصاب استخراج و تولید در مجتمع معدنی سرب نخلک

  • کد خبر : 79066
  • 01 آبان 1402 - 11:34
عبور از رکورد حد نصاب استخراج و تولید در مجتمع معدنی سرب نخلک

مدیرعامل ایمپاسکو از شکستن حد نصاب استخراج و تولید در مجتمع معدنی سرب نخلک طی شش ماهه نخست سال جاری و رشد قابل توجه استخراج و تولید در این مجتمع خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع سرب نخلک، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با بیان اینکه در استخراج ماده معدنی و تولید کنسانتره سرب در نیمه نخست سال رشد قابل توجهی داشته‌ایم، عنوان کرد: مجتمع سرب نخلک در استخراج ۶۴ و در تولید کنسانتره سرب ۱۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

کریم‌نژاد خاطرنشان کرد: تولید کنسانتره سرب در نیمه ابتدایی امسال بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۱۷ درصدی داشته است. این در حالی است که در زمان واگذاری راهبری مجتمع در ابتدای بهمن سال ۹۵، استخراج سالیانه ماده معدنی در حدود ۲۴ هزار تن و میزان تولید کنسانتره سرب با عیاری کمتر از حال حاضر، در حدود ۲ هزار تن بوده است.

وی افزود: روند تولید و استخراج در طی این سال‌ها در مجتمع معدنی سرب نخلک همواره رو به رشد بوده و طی دو سال آینده تولید کنسانتره سرب به بیش از ۲۰ هزار تن خواهد رسید.

مدیرعامل ایمپاسکو با تاکید بر اینکه اخذ گواهی کشف ذخایر جدید به میزان ۶ میلیون و ۴۵۰ تن ثبت شده، توضیح داد: نگاه ویژه به فعالیت‌ها و اقدامات پی‌جویی و اکتشاف، باعث تغییر نگرش به این معدن شده و آینده روشن‌تری را برای این مجتمع و ادامه عملیات اکتشاف منجر به افزایش ذخیره در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه افزایش رقم استخراج در پروانه بهره‌برداری جدید از ۲۷۰ هزار تن در سال ۱۴۰۱ به ۳۵۰ هزار تن در شهریور ماه ۱۴۰۲ رسید، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سال جاری این مجتمع در حوزه استخراج و اکتشاف، اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و افزایش ظرفیت استخراج سالیانه بهره‌برداری به ۵۰۰ هزار تن است که تا پایان سال ۱۴۰۲ محقق می‌شود.

کریم‌نژاد در پایان، عامل موفقیت‌ها و روند رو به رشد مجتمع معدنی سرب نخلک را هم فکری، تعامل و سخت‌کوشی با برنامه‌ریزی دقیق بخش خصوصی و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=79066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.