• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

صدرنشینی پیکاپ‌های ایران خودرو دیزل با چهار ستاره کیفی

  • کد خبر : 38960
  • 20 بهمن 1400 - 15:42
صدرنشینی پیکاپ‌های ایران خودرو دیزل با چهار ستاره کیفی

ایران خودرو دیزل در کنار تنوع محصولات خود و قرار دادن محصولات جدید در سبد خرید مشتریان خودروهای تجاری، توجه ویژه‌ای به ارتقای کیفی محصولات خود دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل ازایکوپرس- بر اساس آخرین ارزیابی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پیکاپ بنزینی تولید شرکت ایران‌خودرو دیزل در کنار پیکاپ دیزلی این شرکت، در صدر جدول کیفی تولیدات داخلی قرار گرفته‌اند.
پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل که در سال ۱۳۹۹ سه ستاره کیفی را اخذ کرده بود، اکنون با بهبود و ارتقای کیفی، توانست چهار ستاره کیفیت را از آن خود کند. این‌ خودرو در آخرین ارزیابی، با کاهش ۱۴ امتیاز منفی و کسب امتیاز ۶۰ از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، به چهار ستاره کیفیت دست یافت.
لازم به یادآوری است، در ارزشیابی کیفی، خودرو از منظر عیوب ظاهری و عملکردی مورد بازرسی قرار می‌گیرد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل‌های موجود، خودروهای داخلی را در پنج دسته قیمتی، مورد بررسی قرار داده و بسته به سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان، بین یک تا پنج ستاره کیفی را به آن‌ها اختصاص می‌دهد. هدف اصلی از این ارزیابی، ارتقای کیفیت خودروها و افزایش رضایتمندی مشتریان است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=38960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.