• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
0

شهید رئیسی تمام توان،تجربه و آبروی خود را برای سربلندی ایران ، اسلام و خدمت به مردم گذاشته بود/ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون به نام شهید رئیسی نام گذاری شد

  • کد خبر : 89544
  • 06 خرداد 1403 - 12:39
شهید رئیسی تمام توان،تجربه و آبروی خود را برای سربلندی ایران ، اسلام و خدمت به مردم گذاشته بود/ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون به نام شهید رئیسی نام گذاری شد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تجلیل از رشادت ها و خدمات بی نظیر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مدت کوتاه خدمت گفت:این شهید والامقام تمام تجربه،توان و آبروی خود را برای سربلندی ایران و اسلام گذاشته بود.

محمد شیخ حسینی اعلام کرد: در حادثه سقوط بالگرد،رئیس جمهور عزیزمان و برخی از بهترین ها را از دست دادیم.
وی ادامه داد:مردم عزیز، فهیم و قدر شناس کشورمان با تشییع با شکوه و بی نظیر از خدمات خالصانه شهید رئیسی و سایر مسئولان تجلیل کردند.
این مقام ارشد بانکی بیان کرد: شهادت بهترین نیروها از جمله رئیس دولت مخلص و تلاشگر، وزیر خارجه انقلابی، امام جمعه مردمی و سردار موسوی و استاندار پرتلاش، قطعا خیریت و برکاتی برای نظام و مردم عزیز کشورمان خواهد داشت.
وی اعلام کرد:روش و منش شهید رئیسی می تواند به عنوان الگو و سرمشق دولتمردان و کارگزاران قرار گیرد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون یکی از ویژگی های شهید رئیسی را «اخلاص» بیان کرد و گفت: شهادت اجر خدمات و تلاش های مخلصانه آیت الله رئیسی بود.
شیخ حسینی بیان کرد:خصیصه مهم دیگر شهید رئیسی «اخلاق گرایی»ایشان بود. این شهید بزرگوار در مقابل بی مهری ها و حاشیه ها هیچ گاه از دایره اخلاق خارج نمی شد.
این مقام بانکی ادامه داد: در برخی از جلسات شورای عالی مسکن و یا شورای عالی اشتغال زمانی که حملاتی علیه بانک ها انجام می شد، شهید رئیسی در قضاوت نسبت به عملکرد بانک ها «عدالت» را مدنظر قرار می داد و بر عدم تکالیف خارج از توان بانک ها تاکید داشت.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: تمام هم و غم رئیس جمهور شهید این بود که وضعیت معیشت مردم بهبود یابد.شاخص های اقتصادی نیز نشان می دهد نرخ تورم،نرخ رشد نقدینگی، نرخ رشد پایه پولی و نرخ بیکاری همگی در مسیر نزولی و رشد اقتصادی در مسیر صعودی بودند.
این مقام بانکی تاکید کرد: حضور بیش از ۹۰ نفر از سران کشورهای مختلف در مراسم تشییع نشان از موفقیت دیپلماسی موفق دولت مردمی شهید رئیسی و تلاش های مجاهدانه وزیر فقید امورخارجه شهید امیرعبدالهیان، در سطح جهانی و منطقه ای دارد.ایشان در حوزه دیپلماسی بر خلاف دیگران که تنها سخن می گفتند عمل کرد. عضویت در گروه بریکس و سازمان شانگهای نیز نشان از دیپلماسی اثربخش دولت سیزدهم دارد.
وی گفت:همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند ما به عنوان خدمتگزاران بدون وقفه باید با قدرت و قوت به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران ادامه دهیم.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون به توجه خاص شهید رئیسی به بخش تعاون اشاره کرد و افزود: در جلسه ای که در هفته تعاون دو سال قبل با حضور وزاری اقتصادی و متولیان بخش تعاون کشور برگزار شد، ایشان تاکید فراوانی بر به روزرسانی سند توسعه بخش تعاون که از سال ۱۳۹۲ دست نخورده و خاک خورده باقی مانده بود کردند و چند ساعت تک تک بندهای این سند را مرور کرد و از علت عدم اجرای بندهای مربوطه سوال کرد و در پایان جلسه با محوریت معاونت امور تعاون وقت مهلت دو ماهه ای به وزرای مسئول دادند تا اجرا را جهت اجرا اصلاح و بازنگری نمایند.
شیخ حسینی در انتها بیان کرد:پیگیری و تلاش شهید رئیسی موجب شده تا سند بخش تعاون به عنوان سند بالادستی این بخش در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ اصلاح و ابلاغ شود.
شیخ حسینی در پایان اعلام کرد: ساختمان مرکزی جدید بانک توسعه تعاون در خیابان خدامی به نام شهید رئیسی نام گذاری شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.