• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

شمسی‌نژاد: نتیجه مطلوب بانک، دریافت خدمات بانکداری دیجیتال و همراه‌بانک توسط مشتری است

  • کد خبر : 78183
  • 13 مهر 1402 - 16:00
شمسی‌نژاد: نتیجه مطلوب بانک، دریافت خدمات بانکداری دیجیتال و همراه‌بانک توسط مشتری است

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: زمانی به نتیجه مطلوب و دلخواه می‌رسیم که مشتری همه خدمات خود را در قالب بانکداری دیجیتال و همراه‌بانک دریافت کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، جلسه صف و ستاد بانک در استان اصفهان با حضور دکتر«سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل، دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها، دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، «رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک در استان اصفهان و جمعی از مدیران برگزار شد.
در این جلسه دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، اظهار داشت: بانکداری قرض‌الحسنه و به خصوص بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نشان داده با عملکرد مطلوب خود می‌تواند سرآمد باشد و این بالندگی، مردم را برای استفاده از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مشتاق‌تر کرده است.
«شمسی‌نژاد» گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم شاخص‌های عملکردی بانک را بهبود بخشیم. خدمات بانکداری دیجیتال در بانک در حال پیشرفت است اما زمانی به نتیجه مطلوب و دلخواه می‌رسیم که مشتری همه خدمات خود را در قالب بانکداری دیجیتال و همراه‌بانک دریافت کند.
وی با اشاره به اقدامات بانک در خصوص افزایش سقف وام قرض‌الحسنه، بیان کرد: سقف پرداخت وام به ۳۰۰میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و ۷۵۰میلیون تومان برای اشخاص حقوقی افزایش داده شده است.

خدمات دیجیتال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گسترش یافت
در ادامه جلسه دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها، گفت: عملکرد بانک در استان اصفهان مطلوب است و مجموعه اولیای بانک قدردان زحمات کارکنان استان هستند.
وی افزود: هدف ما توسعه همه‌‌جانبه خدمات غیرحضوری است تا منجر به خلوت شدن شعبه‌ها ‌شود. در حال حاضر ۳۰درصد از وام‌های پرداختی از طریق درگاه‌های غیرحضوری پرداخت می‌شود و همراه‌بانک مهریران با ۶میلیون کاربر در بین دیگر بانک‌ها، رتبه سوم را کسب کرده است.
کریمی بیان کرد: فرهنگ قرض‌الحسنه مبتنی بر تلاش است و خوشبختانه حوزه خدمات دیجیتال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال گسترش است.

از ظرفیت سفیران قرض‌الحسنه برای تکریم مشتریان استفاده شود
دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان نیز گفت: یکی از محورهای اساسی، وفادارسازی مشتریان است و شعب باید از ظرفیت سفیران قرض‌الحسنه برای وفادارسازی مشتریان استفاده کنند و مشتریانی را که شایسته تقدیر هستند از طریق نماینده روابط عمومی استان به ما معرفی کنند تا از آن‌ها تقدیر شود.
وی افزود: خدمات الکترونیک در زمان افتتاح حساب توسط همیاران مشتری ارائه می‌شود و ضرورت دارد شعب بانک از سوق دادن مشتری به مرکز تماس خودداری کنند؛ زیرا همه خدمات بانکی در مرکز تماس ارائه نمی‌شود و باعث نارضایتی مشتری می‌شود.
«قاسمیان» گفت: پاسخگویی اصلی مهم است و لازم است شعب با برنامه‌ریزی در طول روز، ساعتی را برای پاسخگویی تلفنی به مشتریان اختصاص دهند.
وی بیان کرد: رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است و باید با صبر و شکیبایی با ارباب‌رجوع برخورد کنیم تا تنش ایجاد نشود.

طرح «مهریارپلاس» جذب مشتریان را افزایش می‌دهد
در ادامه جلسه «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آمار عملکرد بی‌نظیری را ثبت کرده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال رشد چشمگیری خواهد داشت.
وی با اشاره به عملکرد بانک در طرح مهریار، افزود: استان اصفهان در طرح مهریار، سازمان‌ها و شرکت‌های خوبی را جذب کرده و جزو برترین استان‌ها به شمار می‌رود.
«غلامی» اظهار داشت: در مجمع صف و ستاد آتی «مهریارپلاس» را رونمایی خواهیم کرد که جذب مشتریان را افزایش می‌دهد.
وی افزود: در حال بررسی و رصد مشتریان راکد حقیقی و حقوقی هستیم تا با همکاری استان‌ها این مشتریان را از حالت راکد خارج و به مشتریان فعال تبدیل کنیم و این موضوع در مورد تفاهم‌نامه‌های سررسیدشده غیرفعال در حال انجام است.
رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، گفت: در حال تدوین اطلس مشتریان هستیم، با این کار خواهیم فهمید در هر حوزه چقدر مشتری وجود دارد و چند درصد از آن‌ها مشتریان بانک هستند، در واقع این اطلس به ما می گوید الآن در کدام نقطه قرار داریم و چه مسیری را باید طی کنیم.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکی اسلامی است
«رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک در استان اصفهان نیز به میزان منابع جذب شده و درصد رشد آن نسبت به پایان سال گذشته اشاره کرد و با ارائه میزان رشد مصارف بانک در استان اصفهان و استفاده عموم مردم از وام‌های قرض‌الحسنه، آینده‌ای روشن را برای بانکداری قرض‌الحسنه متصور شد.
وی گفت: میزان نفوذ قرض‌الحسنه در استان اصفهان بسیار افزایش یافته و امروزه از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان بانکی اسلامی یاد می‌کنند.
در پایان این جلسه پرسش‌هایی توسط کارکنان استان اصفهان مطرح و پاسخ داده شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.