• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

شعبه بیمه آسیا در گچساران، به مناسبت دهه فجر افتتاح شد

  • کد خبر : 84715
  • 14 بهمن 1402 - 13:25
شعبه بیمه آسیا در گچساران، به مناسبت دهه فجر افتتاح شد

شعبه گچساران بیمه آسیا با حضور معاونین مدیرعامل، مدیران و سایر مسئولان این شرکت افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، آیین افتتاح شعبه بیمه آسیا در شهرستان گچساران با حضور معاون امور استان ها و شبکه فروش، معاون فنی بیمه های اموال و تنی چند از مدیران، رییس استان کهکیلویه و بویراحمد و همچنین، با دعوت از نایب رئیس شورای شهر، رییس امور اقتصادی و مالیاتی، فرماندهان انتظامی و راهور و  شهرداری شهرستان گچساران برگزار شد.
 
در این مراسم، بهروز ناظمی، معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا ضمن گرامیداشت دهه فجر، عملکرد این شرکت در استان کهگیلویه و بویر احمد را بسیار خوب ارزیابی کرد و با اشاره به موقعیت مهم استان، اظهار داشت: هدف از افتتاح شعبه بیمه آسیا در گچساران، ارائه خدمات شایسته بیمه ای  به بیمه گذاران است. برای تحقق این هدف می بایست بیش از گذشته فعال بود و از مسئولان محترم استان و شهر  توقع داریم از ظرفیت بیمه در مسیر توسعه منطقه ، بهره برداری لازم را ببرند.
 
در ادامه این مراسم نیز نایب رئیس شورای شهر گچساران در سخنانی از تلاش های مدیر عامل بیمه آسیا در راه اندازی شعبه گچساران و ارایه خدمات بیمه ای به هموطنان در این منطقه  توسط بیمه آسیا صمیمانه قدردانی کرد و گفت: شرکت بیمه آسیا با تعامل مجموعه های شهری و اطلاع رسانی دقیق و شفاف، در صدد توسعه بیمه در استان و کاهش  خسارات و آسیب های وارده به مردم باشند.
 
در این مراسم، کاظمی رییس شعب استان کهگیلویه و بویر احمد و شفیعی، رئیس شعبه گچساران، در سخنانی ضمن خیر مقدم به مدعوین، گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در  استان و شهرستان گچساران ارائه کردند.
 
گفتنی است، شهرستان گچساران دومین شهر بزرگ استان کهگیلویه و بویر احمد است و با جمعیتی بالغ بر یکصد هزار نفر، در منطقه ای میان استان های فارس، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد قرارگرفته و از موقعیت استراتژیک اقتصادی و تجاری برخوردار است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=84715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.