• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

سومین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 71957
  • 01 تیر 1402 - 19:51
سومین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ سومین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان بمنظور بررسی آخرین وضعیت شرکت با حضور علی محمدی مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: در ابتدای این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، دستور جلسه و گزارش عملکرد سایر واحدها در انجام امور محوله و پروژه‌های در دست اقدام مطرح و مدیران مربوطه گزارشات خود را ارائه کردند، پس از آن گزارش اهداف و اقدامات استراتژیک شرکت در حوزه مختلف تولید، فروش، HSE، آموزش و غیره توسط دبیر جلسه بیان شد و زمانبندی اجرای آن نیز تعیین گردید و همزمان معاونین و مدیران شرکت نیز به بحث و گفتگو فنی و تخصصی پرداختند.

علی محمدی مدیر عامل شرکت نیز ضمن تسلیت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران از زحمات کلیه کارکنان شرکت در محقق نمودن رکورد های تولید ماهانه و فصلی و همچنین آماده بکاری بالای خط تولید تقدیر و تشکر نمود و گفت: در روزهای گذشته تمامی واحد‌های شرکت بخصوص مجموعه امور مالی زحمات زیادی را برای اجرای هر چه بهتر مجمع عمومی سالیانه شرکت متحمل شدند و بحمدالله مجمع بسیار خوب و در شأن این مجموعه برگزار گردید.

وی در ادامه بر تولید و ارسال ورق های مربوط ساخت پل عنافچه تاکید کرد و افزود: این پل تنها راه ارتباطی ۳۱ روستای دهستان عنافچه با ملاثانی می باشد، لذا باید با برنامه‌ریزی مناسب تولید ورق‌های مورد نیاز این پروژه انجام و ارسال شود تا هیچگونه خللی در روند ساخت پل صورت نگیرد.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطر نشان کرد: حمایت از تولید داخل بمنظور پروژه‌های این شرکت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد به گونه ای که و در برخی موارد باید پیشگام و اولین باشیم.

مهندس محمدی افزود: همه ما هم قسم شدیم که طرح فولاد سازی فولاد اکسین خوزستان اجرایی شود، بنابراین باید در همه امور منجمله تامین انرژی، طوری برنامه ریزی شود که مجتمع فولادی شرکت را نیز پوشش دهد.

وی در ادامه بیان کرد: وضعیت معیشتی و حقوقی کارکنان همواره مورد توجه می باشد و در ادامه از حمایت های هیات مدیره در اجرایی نمودن مصوبات مربوط به کارکنان تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی مهندس ابوعلی معاون فنی و بهره‌برداری و مهندس اهدایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت گزارشاتی را در حوزه های کاری خود ارایه و بر اجرا و پیگیری اقدامات استراتژیک شرکت تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=71957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.