• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

سند راهبردی بانک توسعه تعاون مبتنی بر سند تحول دولت مردمی است

  • کد خبر : 76193
  • 06 شهریور 1402 - 14:18
سند راهبردی بانک توسعه تعاون مبتنی بر سند تحول دولت مردمی است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون سند راهبردی بانک را مبتنی بر سند تحول دولت مردمی دانست.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای تحول راهبردی بانک اظهار داشت: تدوین و اجرای سند تحول راهبردی بانک مبتنی بر سند تحول دولت مردمی و همچنین تحول دیجیتال در جهت توسعه بخش تعاون و ارتقای سهم تعاون در اقتصاد است.
وی افزود: سند راهبردی بانک با حضور مدیران ارشد، میانی و اجرایی بانک و با همفکری و هم افزایی و با حضور تیم مشاور در حال انجام است و بخش مهمی از دستاوردهای مثبت حاصل از این سند همزمان با هفته تعاون قابل رونمایی است.
شیخ حسینی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون برای ایفای نقش بهینه جهت تحقق سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد، اراده کافی برای برنامه تحولی را دارد و نقاط قوت، نقاط ضعف و فرصت ها و تهدیدها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی تصریح نمود: سبد محصولات و خدمات رقابتی، مدیریت ریسک کسب و کار، رعایت الزامات قانونی و حقوقی، بهبود کیفیت اطلاعات مالی، توسعه فرهنگ ارائه خدمات مشتری محور، تداوم و دردسترس بودن خدمات کسب و کار، بهینه سازی فرآیندهای داخلی، بهینه سازی هزینه های عملیات داخلی، افزایش مهارت ها، انگیزش و بهره وری کارکنان، رعایت سیاست ها و ضوابط داخلی و نوآوری در محصولات و کسب و کار از جمله مواردی بوده است که در تدوین اهداف مورد تدقیق قرار گرفته است.
در این جلسه ولیان استاد دانشگاه تربیت مدرس و مدیر پروژه تحول راهبردی توضیحاتی در خصوص طرح تحول ارائه گردید.
گفتنی است در این جلسه محمد ذوالفقاری سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت،شهرام بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات،محمد سلمانی معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی ،سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست ،رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب،سجاد علی زاده سرپرست مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد و حسین سرین رئیس اداره کل پژوهش حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=76193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.