• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

سرپرست جدید اداره امور شعب استان خراسان شمالی معرفی شد

  • کد خبر : 85300
  • 24 بهمن 1402 - 9:55
سرپرست جدید اداره امور شعب استان خراسان شمالی معرفی شد

رضا طهماسبی ، با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران به عنوان سرپرست اداره امور شعب استان خراسان شمالی معرفی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره امور شعب استان خراسان شمالی با حضور حسن مونسان عضو  هیات مدیر و معاون امور شعب ، ملکی راد مدیر  امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور، سیدحسین شریفیان رئیس اسبق اداره امور شعب استان خراسان شمالی ، حمید صفای نیکو رییس  اداره امور شعب استان خراسان رضوی، معاونان و دیگر مسئولان استان برگزار شد. 

در این مراسم مونسان با بیان مسائل جاری بانک و وضعیت اقتصادی کشور بخصوص مشکلات استان، از زحمات شریفیان رییس سابق این اداره امور شعب قدردانی  و حکم انتصاب طهماسبی را به وی اعطا کرد. 

در ادامه ملکی راد مدیر  امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور، طی سخنانی از زحمات سرپرست سابق این اداره تقدیر کرد و از همه همکاران استان خواست تا با همکاری و همدلی لازم و کافی در جهت نیل به اهدف بانک تلاش کنند. 

در پایان مراسم  طهماسبی سرپرست جدید اداره امور شعب طی سخنانی از حضور در جمع همکاران و مردم این استان ابراز امیدواری کرد و‌ گفت: با توجه به آگاهی که از وضعیت اقتصادی استان  و امور جاری مربوطه دارم امیدوارم با تلاش ، همکاری و  تعامل درون و برون سازمانی ، بتوانیم به اهداف والای بانک دست یابیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=85300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.