• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

سرپرستی بیمه کوثر اصفهان میزبان رئیس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران

  • کد خبر : 71557
  • 27 خرداد 1402 - 8:20
سرپرستی بیمه کوثر اصفهان میزبان رئیس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران

نشست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان اصفهان، با حضور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و گروهی از مدیران عامل شرکت ها و مدیران صنعت بیمه به میزبانی سرپرستی بیمه کوثر در استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در ابتدای نشست ضمن خیر مقدم حضور مدعوین گرامی گزارشی از عملکرد بیمه کوثر ارائه داده و اعلام کردند بیمه کوثر به منظور تکریم ارباب رجوع و رفاه حال مشتریان محترم اقدام به خرید ساختمان جدید در استان نمود. دکتر آقادادی اصفهان را شهری متمایز، صنعتی و از لحاظ بیمه ای جزء استان های کم ریسک قلمداد نمودند و اشاره داشتند این استان با توجه به زیرساخت های خوبی که دارد می تواند محل اجرای بسیاری از طرح های بیمه مرکزی باشد. ایشان عنوان کردند اصفهان ظرفیت مناسبی برای توسعه بازار دارد و با استفاده از این ظرفیت ها و از طریق طرح های نوین بیمه ای و بستر فناورانه می توان به بهبود ارائه خدمات بالاخص در ارایه پرداخت خسارت های غیرحضوری در استان کمک کرد.

جناب آقای کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در این نشست با تشکر از میزبانی بیمه کوثر به برشمردن فرصت های مناسب اصفهان جهت اجرای پروژه های بیمه‌ای پرداخت و به اقدامات صورت پذیرفته توسط شرکت های بیمه در زمان وقوع حوادث طبیعی از جمله در شهرستان خوی که موجب رضایت مردم عزیز کشورمان گردید اشاره نمودند.

ایشان بیان داشتند دانش بیمه‌ای فعالان صنعت بیمه در سالیان اخیر به خصوص در زمان اوج تحریم افزایش چشمگیری داشته و موجب ارتقای سطح عملکرد صنعت بیمه شده است. وی همچنین توضیحاتی در خصوص فضای فعالیتی شورای هماهنگی استانها ارائه داده و تاکید ویژه ای بر تعامل بین شرکت ها در ارائه خدمات داشت.

جناب آقای مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از نشست شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان اصفهان شرایط زمانی و محیطی کشور را فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری عنوان نمودند و خاطرنشان کردند فضای بسیار مناسبی در کشور برای کار و پیشبرد امور وجود دارد و صنعت بیمه صنعتی تاثیرگذار در پشتیبانی ریسک های کشور است. وی اعلام داشت فضای جدید ایجاد شده در زمینه ارتباطات بین المللی فرصتی ارزشمند جهت همکاری با سایر کشورها است. ایشان بهره مندی از تکنولوژی و فناوری های نوین را نیز امری اجتناب ناپذیر در دوره زمانی کنونی دانسته و بیان داشتند صنعت بیمه هم می بایست طبق مقررات در ارائه خدمات در فضای فناوری های نوین اهتمام ویژه ای داشته باشد.

وی با اشاره به این موضوع که کارهای بسیار بزرگی در صنعت بیمه کشور با اتکا به توانمندی همه فعالان این بخش انجام شده است گفت: متاسفانه خیلی ها در کشور از این تلاش بی خبر هستند و شاید نمی دانند که صنعت بیمه کشور به عنوان یکی از ارکان اقتصادی کشور، ریسک حداقل ۱۰ برابر نقدینگی کشور را بدون اینکه یک ریال ازکشور خارج شود، پوشش می‌دهد.

مهندس بهزادپور در بخش دیگری از سخنان خود از استقبال کشورهایی مانند سوریه، عراق، بحرین، امارات، عمان، عربستان، قزاقستان، ازبکستان و آذربایجان برای برقراری ارتباط بیمه ای با ایران خبر داد و اضافه کرد: با ارتباطاتی که با وزارت امور خارجه برقرار شده، تعاملات و مذاکرات لازم با سفرای معرفی شده به سایر کشورها تقویت شده و با این تعاملاتی که تقریبا هیچ هزینه ای برای کشور ندارد به ارتقای جایگاه صنعت بیمه می اندیشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=71557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.