• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

سرویس‌دهی و شخصی‌سازی لوازم خانگی ال‌جی توسط فناوری  THINQ UP 2.0

  • کد خبر : 75877
  • 01 شهریور 1402 - 18:36
سرویس‌دهی و شخصی‌سازی لوازم خانگی ال‌جی توسط فناوری  THINQ UP 2.0

نوآوری خانه هوشمند ال‌جی با قابلیت ارتقاء و خدمات عضویت جدید، تجربه کاربری را گسترش می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد در نمایشگاه IFA 2023 از ThinQ UP 2.0 که یک نوآوری  در خانه هوشمند برای ارتقاء لوازم خانگی به محصولاتی همیشه در دسترس و مناسب برای سبک زندگی متصل (connected lifestyle) است رونمایی کند. ThinQ UP 2.0 با گسترش تجارت موفق لوازم خانگی ال‌جی به حیطه‌های غیر سخت‌افزاری شامل خدمات عضویت، پیشگامی این شرکت در ترویج “سرویس‌دهی” لوازم خانگی را تأیید می‌کند.

 ال‌جی در راستای استراتژی جدید راه‌کارهای خانه هوشمند و چشم‌انداز تجربه کاربری “ایجاد زمان با کیفیت در خانه” مجموعه‌ گسترده‌ای از خدمات را که با هدف پاسخ به نیازهای مشتریان و فراهم کردن آزادی و آسایش بیشتر در خانه طراحی شده‌اند معرفی می‌کند.

LG ThinQ UP 2.0 فصل جدیدی از شخصی‌سازی را با شخصی‌سازی مداوم عملکرد محصولات و گزینه‌های خدمات پشنهادی به مشتریان بر اساس اولویت‌های شخصیشان در تمام طول عمر محصولات خریداری شده پایه‌گذاری می‌کند. بر خلاف محصولات متداول سنتی با ویژگی‌ها و مشخصات ثابت و غیر قابل تغییر، لوازم سازگار با ThinQ UP می‌توانند در طول زمان قابلیت‌های جدیدی کسب کنند. پیشرفت چشمگیر ThinQ UP 2.0 نسبت به لوازم خانگی ThinQ UP موجود این است که ThinQ UP 2.0 با استفاده از هوش مصنوعی، زمان و دردسر کارهای خانه کاهش داده و علاوه بر توصیه خدمات بیشتر برای آسان‌تر کردن زندگی روزمره خدماتی با گزینه‌های عضویت متغیر ارائه می‌کند.

لوازم خانگی شخصی‌سازی شده از آغاز

لوازم خانگی هوشمند مجهز به ThinQ UP 2.0 با یک سیستم عملکرد جدید و با استفاده از یک تراشه موجود بر روی دستگاه به نام تراشه DQ-C که توسط ال‌جی طراحی و تولید شده است به کاربران اجازه می‌دهند به راحتی ویژگی‌هایی را به دستگاه خود بیافزایند یا حذف کنند. تراشه DQ-C حافظه کافی برای پشتیبانی از افزوده شدن انواع مختلف محتوا را دارد و به کاربران اجازه می‌دهد از مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و عملکردهای شخصی‌سازی شده که به راحتی با دستورات صوتی، صفحه لمسی دستگاه‌ها و اپلیکیشن ThinQ قابل مدیریت هستند لذت ببرند. 

فرآیند شخصی‌سازی لوازم خانگی پیش از دریافت محصول توسط مشتری آغاز می‌شود. به عنوان مثال، از هر یک از خریداران ماشین‌های لباسشویی مجهز به ThinQ UP 2.0 خواسته می‌شود که در یک تحقیق سه مرحله‌ای “تحلیل الگوی زندگی” که از طریق اپلیکیشن ThinQ ال‌جی انجام می‌شود شرکت کنند. ال‌جی نتایج این تحقیق را تحلیل کرده و چرخه‌های شستشوی بهینه را با توجه به ترجیح‌های کاربران اعمال می‌کند تا یک تجربه کاربری شخصی‌سازی شده را از ابتدای استفاده از محصول تضمین کند. به علاوه، مشتریان می‌توانند ترتیب چرخه‌های نصب شده بر روی دستگاه خود را تغییر دهند و تنظیمات شخصی‌سازی شده خود را با هر نامی که می‌خواهند بر روی اپلیکیشن ذخیره کنند. 

جدیدترین یخچال InstaView ال‌جی به نام MoodUP  نیز به شیوه‌ای مشابه گزینه‌های شخصی‌سازی متنوعی را برای حفظ تازگی محتویات نگهداری شده در یخچال ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ThinQ، تنظیمات دمایی دقیقی را بر اساس انواع مواد غذایی‌ موجود در یخچال اعمال کرده و رنگ نور LED پنل‌های شیشه‌ای درب‌های InstaView را تغییر دهند. همچنین کاربران می‌توانند هر زمانی که بخواهند با وجود ویژگی MoodUP که مجموعه تم‌های رنگی مختلفی را برای انتخاب فراهم می‌کند رنگ درب یخچال را عوض کنند. از همه مهمتر، کاربران می‌توانند بر روی صفحه نمایش LCD یخچال برای اعضاء خانواده یا هم‌خانه‌های خود پیام‌ و یادآوری‌ بگذارند.

ارائه مجموعه وسیعی از راه‌کارهای خانگی

راه‌کار جدید ال‌جی به عنوان سردمدار “سرویس‌دهی” لوازم خانگی، محصولات و خدمات شخصی‌سازی شده‌ای را که با سبک زندگی مشتریان متناسب بوده و حتی آن را ارتقاء می‌دهد ارائه می‌کند. مشتریان در هنگام خرید هر یک از لوازم خانگی سری ThinQ UP 2.0 می‌توانند مجموعه‌ای از خدمات را برای کاهش بار مدیریت و کارهای خانه انتخاب کنند. این خدمات شامل عضویت‌ و خدمات خانه هوشمند برای حفظ عملکرد بهینه محصولات ال‌جی، خدمات شستشوی لباس برای مراقبت خاص از البسه و خدمات خودکار صرفه‌جویی در زمان برای سفارش مجدد مواد شوینده یا غذای تازه می‌باشد. 

برای مثال، ماشین‌های لباسشویی جدید مجهز به ThinQ UP 2.0 ال‌جی با برخورداری از قابلیت‌های متنوع به راه‌کارهایی همه‌کاره برای پشتیبانی از سبک زندگی کاربران تبدیل شده‌اند که دسترسی تک-مرحله‌ای به خدمات مختلفی را از خشک کردن تا نگهداری لباس‌ها و غیره را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. 

تبدیل از یک تجارت محصول-محور به یک تجارت راه‌کارهای زندگی هوشمند

خدمات عضویت لوازم خانگی ال‌جی با فراهم کردن امکان انتخاب عضویت برای بازه‌های زمانی مختلف سه تا شش ساله به مشتریان آزادی بیشتری را برای انتخاب بهترین گزینه با توجه به شرایط خود می‌دهد.  در طول زمان عضویت، این شرکت گزارش‌های ماهانه‌ای را از طریق اپلیکیشن LG ThinQ فراهم کرده و بر اساس الگوی مصرف مشتری توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ای را به او پیشنهاد می‌دهد و اطلاعاتی را نیز در خصوص چرخه‌های موارد مصرفی توصیه شده برای ماشین لباسشویی-خشک‌کن ارائه می‌دهد.

Lyu Jae-cheol مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس:” LG ThinQ UP 2.0 آغاز حرکت ما به سوی یک مدل تجاری خدمات-محورتر است. ال‌جی به عنوان یکی از شرکت‌های تعیین‌کننده در بازار جهانی لوازم خانگی تعهد دارد که دوران جدید ” Home as a Service” (HaaS) را رهبری کند و به ارائه راه‌کارهای نوآورانه‌ برای بهتر کردن زندگی مشتریان ادامه خواهد داد.”

بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه ال‌جی (سالن ۱۸، Messe Berlin) در نمایشگاه IFA 2023 از اول تا پنجم سپتامبر دسترسی آسان و یکپارچه لوازم خانگی پیشرفته ThinQ 2.0 ال‌جی را از نزدیک تجربه کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=75877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.