• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

سایپایدک به عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش در کل کشور معرفی شد

  • کد خبر : 23788
  • 18 شهریور 1400 - 9:25
سایپایدک به عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش در کل کشور معرفی شد

سازمان خدمات پس از فروش سایپا موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی وضعیت شبکه نمایندگی‌ها (خودروهای سبک و سنگین) در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش خودروی کشور به سایپایدک اختصاص یافت.

سازمان خدمات پس از فروش سایپا موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی وضعیت شبکه نمایندگی‌ها (خودروهای سبک و سنگین) در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش خودروی کشور به سایپایدک اختصاص یافت.
 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی سایپایدک، سید محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک با اعلام این خبر گفت: در سال تولید, پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و با تلاش شبکه نمایندگی‌ها، در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی شبکه نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.موسوی اظهار کرد: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک با دارا بودن ۵۴۰ نمایندگی مجاز و کسب امتیاز ۹۱ در ارزیابی خودروهای سبک و امتیاز ۸۹ در ارزیابی خودروهای سنگین، موفق به کسب مقام اول در بین ۴۵ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع ۲۴۵۰ نمایندگی مجاز سبک و سنگین بر اساس امتیاز ارزیابی وضعیت نمایندگی های مجاز شده است و این در حالی است که امتیاز متوسط تعمیرگاه های سبک و سنگین کل کشور به ترتیب ۸۷ و ۷۷ بوده است.موسوی افزود: شرکت سایپایدک از حیث اجرای مفاد آئین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جایگاه دارای انطباق خیلی زیادی را به خود اختصاص داده است.مدیرعامل سایپایدک همچنین یادآور شد: در ارزیابی سال ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش، بیش از نیمی از نمایندگی‌های این شرکت در سطح کشور موفق به کسب رتبه یک شدند که منتج به بیشترین رشد امتیاز شده است. همچنین سایپایدک در بخش امتیاز رضایت مندی مشتریان بالاترین میزان رشد رضایت‌مندی مشتریان از خدمات دریافت شده را در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=23788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.