• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

2

سامسونگ Odyssey Neo G8 معرفی شد: اولین مانیتور ۲۴۰ هرتزی ۴K دنیا

  • کد خبر : 34169
  • 13 دی 1400 - 16:28

سامسونگ از نسخه کوچک‌تر مانیتور گیمینگ خمیده Odyssey Neo رونمایی کرد. این دستگاه Odyssey Neo G8 نام دارد و یک مانیتور ۳۲ اینچی با خمیدگی ۱۰۰۰R است که در نمایشگاه CES 2022 به نمایش در خواهد آمد.

سامسونگ از نسخه کوچک‌تر مانیتور گیمینگ خمیده Odyssey Neo رونمایی کرد. این دستگاه Odyssey Neo G8 نام دارد و یک مانیتور ۳۲ اینچی با خمیدگی ۱۰۰۰R است که در نمایشگاه CES 2022 به نمایش در خواهد آمد.

مانیتور Odyssey Neo G8 دارای حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت است و با استفاده از پنل Quantum Mini-LED وعده ارائه بهترین کیفیت تصویر را می‌دهد. همان‌طور که گفتیم، خمیدگی این صفحه ۱۰۰۰R است و R از کلمه «شعاع» گرفته شده. این خمیدگی در مقایسه با مانیتورهای ۱۸۰۰R و ۱۵۰۰R خمیدگی بسیار بیشتری دارد و تخصص سامسونگ در خمیدگی‌های بالا را نشان می‌دهد.

غول فناوری کره جنوبی هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه یا قیمت این دستگاه اعلام نکرده، ولی با انتشار چند تصویر مخاطبان را برای ارائه اطلاعات بیشتر هیجان‌زده نگه داشته است. این مانیتور جدا از اندازه کوچک‌تر خود تفاوت زیادی با Odyssey Neo G9 ندارد و از همان زبان طراحی استفاده می‌کند. اما تفاوت اصلی دستگاه‌ها در این‌جاست که رزولوشن G8 به ۴K ارتقا پیدا کرده است.

مانیتور Odyssey Neo G8، اولین نمایشگر ۲۴۰ هرتزی ۴K

سامسونگ می‌گوید مانیتور آن‌ها اولین نمایشگر ۴K با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای است. این دستگاه با فناوری‌های AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync سازگاری دارد، بنابراین بازی‌ها بدون تاخیر و با بهترین نرخ فریم نشان داده می‌شوند.

این دستگاه دو درگاه HDMI 2.1 و یک درگاه DisplayPort 1.4 دارد. قابلیت Auto Source Switch Plus به G8 اجازه می‌دهد تا در صورتی که مانیتور به یک دستگاه وصل و آن دستگاه روشن شود، سیستم به‌طور خودکار منبع تصویر را تشخیص داده و آن را عوض کند. قابلیت CoreSync هم رنگ‌های RGB قاب پشتی دستگاه را با توجه به محتوای نمایشگر تغییر می‌دهد.

سامسونگ قبلا Odyssey Neo G9 را با قیمت ۲۵۰۰ دلار عرضه کرده بود، ولی آن دستگاه نمایشگر ۴۹ اینچی داشت. پس می‌توانیم امیدوار باشیم که G8 با قیمت پایین‌تری به دست کاربران برسد. سامسونگ درست در آستانه نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی از این مانیتور رونمایی کرده اما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه احتمالا باید چند روز منتظر بمانیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=34169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.