• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده

1

سامان‌دهی امدادهای متفرقه از اولویت‌های وزارت صمت است

  • کد خبر : 54036
  • 16 شهریور 1401 - 11:13
سامان‌دهی امدادهای متفرقه از اولویت‌های وزارت صمت است

مدیر کل خدمات، نگهداری فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: در راستای ارایه خدمات بهتر به مشتریان و به منظور جلوگیری از زیان‌های احتمالی، سامان‌دهی امدادخودروهای متفرقه مورد توجه ویژه وزارت صمت است.

ایکوپرس- حمید محله‌ای در حاشیه بازدید از شرکت امدادخودروایران افزود: وزارت صمت برنامه‌ها و طرح‌های مدونی با همکاری شرکت امدادخودروایران و دیگر شرکت‌های معتبر خدمات پس از فروش برای ارایه خدمت بهتر به مردم و همچنین مدیریت شرکت‌های امداد خودرو دارد.
وی ادامه داد: در قالب این برنامه و با همکاری شرکت‌های خودروساز و بخش‌های خصوصی، راهکارهای کنترلی برای امدادهای متفرقه مورد نظر وزارت صمت است.
محله‌ای ضمن تاکید بر دارا بودن مجوزهای قانونی و توان توسعه خدمات شرکت‌های امدادی گفت: این شرکت‌ها باید دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته نیز باشند. 
مدیر کل خدمات، نگهداری، فنی و مهندسی وزارت صمت به نارضایتی مردم از  امداد متفرقه خصوصی اشاره کرد و گفت: امدادهای متفرقه به علت نبود نیروی انسانی متخصص، کیفیت پایین قطعات، گران بودن هزینه تعمیر و خدمات و نبود نظارت قوی و دایمی سبب نارضایتی مردم شده‌اند. 
وی ارایه خدمات به موقع و مطلوب توسط امدادهای معتبر شرکت‌های خودروساز را عاملی برای جلوگیری از فعالیت امدادهای متفرقه دانست و گفت: اگر شرکت‌های دارای مجوز با ساختار قوی فنی و نیروی انسانی مجرب، خدمات خوب، به موقع، طبقه بندی شده، استاندارد و شناسنامه‌دار  به مشتریان عرضه کنند، شاهد کاهش اقبال مردم به امدادهای متفرقه خواهیم بود.
محله‌ای با تاکید بر این‌که شرکت امدادخودروایران از ساختار و توان خوبی برای ارایه خدمات برخوردار است، به توسعه بازار و مشتریان بالقوه اشاره کرد و گفت: شرایط ارایه خدمات در سطح عالی و خوبی قرار دارد، اما باید گام‌های دیگری برای توسعه برداشته شود که می‌توان به ارایه خدمات به مراکز متمرکز و کسب و کارهای بزرگ که دارای ناوگان بزرگی هستند، اشاره کرد و شرکت امدادخودروایران با توجه به داشتن زیرساخت‌ها و گسترده‌تر بودن خدمات به این حوزه ها ورود کند.
در این بازدید سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران نیز به تشریح خدمات ناوگان امدادی ایران‌خودرو پرداخت که بزرگ‌ترین مرکز تماس و مجهزترین ناوگان خدمات امدادی در سطح کشور را دارد و به محصولات سایر خودروسازان نیز خدمات ارایه می‌کند.
در این بازدید عباسعلی غیاثی دبیر انجمن خدمات پس از فروش، روسا و کارشناسان حوزه خدمات تامین و قطعات وزارت صمت نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=54036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.