• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ساخت و افتتاح بزرگترین هتل جنوب غرب کشور با مشارکت بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 84273
  • 08 بهمن 1402 - 12:55
ساخت و افتتاح بزرگترین هتل جنوب غرب کشور با مشارکت بانک توسعه تعاون

هتل پنج ستاره هیام (اهوازیان) ، بزرگترین هتل جنوب غرب کشور با مشارکت بانک توسعه تعاون استان خوزستان همزمان با میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون مراسم افتتاحیه هتل هیام (اهوازیان) با حضور جلیل کرمی مدیر شعب استان خوزستان ،دکتر حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.
گفتنی است این هتل که در منطقه کوی ملت اهواز واقع شده با سرمایه‌گذاری ۵۵۰۰ میلیارد ریالی و مشارکت ۱۰۰۰ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون ایجاد و تعداد ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی به همراه دارد.
کرمی مدیر شعب استان خوزستان در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و همچنین تبریک افتتاح این هتل بزرگ و مقارن شدن آن با این روز مبارک ، گفت: با توجه به ظرفیت های اقتصادی استان خصوصاً در حوزه (صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی) و همچنین حوزه‌ گردشگری ، نیاز استان به یک هتل در استان ضروری بود که با یاری خداوند متعال با مشارکت بانک توسعه تعاون و سرمایه بخش خصوصی این خلأ مرتفع گردید.
در پایان سید کریم حسینی نماینده مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از عملکرد بانک توسعه تعاون استان خوزستان در تمامی حوزه ها خصوصاً مشارکت در ساخت این هتل ابراز رضایت نمود. گفتنی است ساخت این هتل از سال ۱۳۹۸ آغاز و در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=84273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.