• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

زنگ بیمه آرمان در استان خراسان جنوبی نواخته شد

  • کد خبر : 80585
  • 27 آبان 1402 - 12:43
زنگ بیمه آرمان در استان خراسان جنوبی نواخته شد

زنگ بیمه آرمان در استان خراسان جنوبی، شهر بیرجند به صدا در آمد. به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، طبق سنوات گذشته و در راستای گسترش فرهنگ بیمه ، شرکت بیمه آرمان با همکاری بیمه مرکزی ج.ا.ا و آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی طرح سراسری ” زنگ بیمه ” را در مدارس ابتدایی این استان اجرا کرد.

گفتنی است این مراسم با حضور سیده عاطفه خداپرست معاون شعبه بیرجند بیمه آرمان ،اسماعیلی معاون سرپرستی بانک ایران زمین ، رستگاری مدیرکل روابط عمومی دادگستری خراسان جنوبی ، محمدپور نماینده آموزش و پرورش ،چاووشان و اکبری از شورای هماهنگی بیمه استان ، پرسنل شعبه بیمه آرمان به همراه تعدادی از نمایندگان ، همینطور مدیران، اولیای مدرسه و دانش آموزان دبستان دخترانه مطهره و دبستان پسرانه امام رضا(ع) در شهر بیرجند برگزار شد .

خاطرنشان می شود: در این برنامه دانش آموزان در ابتدا با مفهوم بیمه و انواع آن آشنایی پیدا کردند و در همین راستا ۱۲۰۰ نسخه دفتر و اقلام تبلیغاتی با محوریت بیمه و مرتبط با گروه سنی مذکور که توسط شرکت بیمه آرمان تهیه و تدوین شده بود ، بین دانش آموزان دبستان دخترانه مطهره (شیفت صبح ) و همینطور دبستان پسرانه امام رضا(ع) در شیفت عصر توزیع شد

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.