• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
2

رکورد تولید گروه خودروسازی سایپا در اردیبهشت

  • کد خبر : 89586
  • 06 خرداد 1403 - 7:13
رکورد تولید گروه خودروسازی سایپا در اردیبهشت

گروه خودروسازی سایپا در تولید اردیبهشت ماه و در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد ۴ درصدی و در تولید روزانه افزایش ۲ درصدی را ثبت کرد؛ بر این اساس تمام خودروهای تولیدی به صورت کامل تجاری سازی و روانه بازار شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز،‌ گروه خودروسازی سایپا طی اردیبهشت ماه سال جاری میزان تولیدات خود را به ۴۷ هزار و ۱۷۲ دستگاه رساند، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته میزان تولید گروه سایپا ۴۵ هزار و ۳۹۳ دستگاه بود؛ بر این اساس طی اردیبهشت ماه سال جاری تولید خودرو در گروه سایپا رشد ۴ درصدی را نشان می دهد.

در این راستا باید تاکید کرد که گروه خودروسازی سایپا در اردیبهشت ماه سال جاری موفق شده هزار و ۷۷۹ دستگاه خودرو بیش از اردیبهشت ماه سال گذشته تولید و روانه بازار کند.

بر اساس گزارش تولید، بیشترین رقم تولید ماهانه گروه سایپا از آذرماه سال ۱۴۰۱، در اردیبهشت ماه سال جاری بوده است. این موفقیت نشان می‌دهد که طی مدت یاد شده، هیچ خودروی ناقصی تولید نشده و تمام خودروها به صورت مستقیم تجاری سازی و به متقاضیان تحویل شده است.

موفقیت دیگر سایپا افزایش تولید روزانه محصولات است. میانگین تولید روزانه سایپا در ۳۱ اردیبهشت ماه  سال جاری ۲ هزار و ۱۲ دستگاه بوده و این در شرایطی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان تولید روزانه هزار و ۹۶۷ دستگاه بوده؛‌ بدین جهت رشد ۲درصدی در این حوزه به دست آمده است. همچنین طی این مدت تولید موتور خودرو افزایشی بوده و طبق آخرین آمارها در اردیبهشت ماه سال جاری میزان تولید موتور به ۴۷ هزار و ۴۰۰ دستگاه رسیده است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته،‌ میانگین تولید روزانه سایپا در نیمه دوم سال جاری به ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه برسد.

 تاکید می‌شود که تولید روزانه از خردادماه با اضافه شدن محصول شاهین پلاس افزایش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.